رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور خبر داد:

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان نیشابوری آتش‌سوزی در یکی از شرکت‌های تولیدی در شهرک صنعتی عطار این شهرستان مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی نیشابور، ابوالفضل اسدی گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یکی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی عطار که از بامداد امروز آغاز شده بود با تلاش ستودنی آتش‌نشانان به طور کامل مهار شد.

وی افزود: در پی این آتش‌سوزی که حوالی ساعت ۶ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، چهار تیم از ایستگاه‌های شهید صدیقی و شهید مبارکی به همراه تانکر پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به حریق رخ داده در این شهرک صنعتی، افزود: پس از اطلاع به سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش‌نشانان مستقر در این شهرک وارد عمل شده و اقدامات اولیه را انجام دادند و سپس چهار تیم عملیاتی از دو ایستگاه به همراه تانکر آب پشتیبانی به محل فوق اعزام شدند.

اسدی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان از گسترش آتش به سایر بخش‌های این شرکت جلوگیری به عمل آمده و پس از دو ساعت تلاش بی‌وقفه این آتش‌سوزی که می‌توانست خطرات بیشتری را به همراه داشته باشد، با تلاش همه‌جانبه آتش‌نشانان کاملاً مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان خسارات وارده در دست بررسی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار