رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون مدیرکل و رئیس اداره هواشناسی سبزوار:

معاون مدیرکل و رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: بارش برف زمستانی، برخی مناطق روستایی و ارتفاعات شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان را، سپیدپوش کرد.

رضا صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: بارش برف علاوه بر مناطق کوهستانی، ارتفاعات روستاهای «طبس» در سبزوار، «مَنیدر» و «زرقان» در شهرستان «جغتای» و روستای «طُرُسک» از توابع شهرستان «ششتمد» را، پوشانده است.

وی افزود: بیشترین میزان بارش برف در غرب خراسان، از ایستگاه باران‌سنجی «زرقان» شهرستان جغتای به ارتفاع ۹ سانتیمتر، گزارش شده است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره هواشناسی سبزوار با اشاره به کاهش دمای مقطعی در چند روز آینده بیان کرد: گلخانه‌داران و مرغداران برای جلوگیری از خسارات سرما، نسبت به تنظیم دمای محیط گلخانه و مرغداری‌های خود و کشاورزان و باغداران نیز برای جمع‌آوری و مراقبت از محصولات سبزی و صیفی خود، اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، بارش باران و برف که از دیروز در برخی مناطق استان آغاز شده بود، امروز نیز ادامه دارد که در مناطق جنوبی استان با احتمال آب‌گرفتگی گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار