رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/08/04 Friday - 2024 25 October الجمعة ، 22 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-04 14:23 شماره خبر : 9185 https://sobhtoos.ir/short/V7BG2 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: جمهوری اسلامی به حمایت‌های همه‌جانبه خود از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد و کشورهای اسلامی نباید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به تقوای الهی به خود و نمازگزاران با اشاره به جنایات بدون حد و مرز رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم بی گناه و مظلوم غزه و لبنان، اظهار داشت: مسلمانان نباید در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به حمایت‌های همه‌جانبه خود از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد و همه کشورهای اسلامی و حکام آن‌ها باید شریان‌های اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: از سازمان‌های حقوق بشر و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم به سکوت خود در برابر مسلمان‌کُشی و جنایات رژیم فاسد صهیونیستی در فلسطین اشغالی پایان دهند.

اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی، کشتن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع از هر منظری محکوم است، باید جهان سکوت خود را بشکند و اقدامات لازم را در راستای پایان بخشیدن به جنایات و نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، انجام دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار