رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/04 Wednesday - 2024 25 September الأربعاء ، 22 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-04 17:13 شماره خبر : 8759 https://sobhtoos.ir/short/e8k0m 0
مؤلف کتب علوم سیاسی مطرح کرد:

مؤلف کتب علوم سیاسی گفت: جمهوری اسلامی با صبر راهبردی، اقدامات قاطع و تصمیمات صحیح، میدان را مدیریت کرده است.

محمد صادقیه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به وضعیت بحرانی رژیم جعلی صهیونیست و عدم بروز و ظهور سقوط و اضمحلال این رژیم، اظهار کرد: مرور تاریخ پیدایش این رژیم جعلی از ابتدا تاکنون نشان‌دهنده اوج استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیست است که در لبنان رئیس‌جمهور دست‌نشانده را سر کار آوردند و تا بیروت نیروهای ارتش صهیونیستی پیشروی کردند تا امروز که حتی توان محافظت از حریم هوایی پایتخت جعلی خود را ندارند، شاهد هستیم.

وی با اشاره به جریان‌های اخیر در منطقه، خاطرنشان کرد: در جریان طوفان الاقصی و اتفاقات پس از آن نظیر ترور شهید هنیه و هدف قرارگرفتن ساختمان سفارت ایران در سوریه و جنگ اخیر در لبنان، محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به عنوان رهبری این محور، عملکرد بسیار خوب و قابل‌قبولی داشتند و جمهوری اسلامی با صبر راهبردی، اقدامات قاطع و تصمیمات صحیح، میدان را مدیریت کرده است.

مؤلف کتب علوم سیاسی و کارشناس مدیریت تبلیغات سیاسی با اشاره به هدف قرار دادن فلسطین اشغالی و ایجاد وحشت در دل مزدوران منطقه و رژیم سفاک صهیونیست، ابراز کرد: در مقابل ترور شهید هنیه در تهران و سایر اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه کشورمان، با توجه به قاطعیت و صداقتی که در گفتار و کردار جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، می‌توان گفت که ایران با عدم مقابله به مثلش، جنگ روانی به وجود آورده و با این شیوه منافع کشور و محور مقاومت را پیش می‌برد.

وی با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص خون‌خواهی مهمان ایران، شهید هنیه، اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیست حتما طعم تلخ خون‌خواهی شهید هنیه را خواهند چشید.

صادقیه با اشاره به وحدت اسلامی، تصریح کرد: ما پیش از وحدت اسلامی نیاز به عدم خیانت به آرمان فلسطین و قدس را در کشورهای اسلامی نیاز داریم این در حالی است که امروز به جز محور مقاومت اغلب کشورهایی که از آن‌ها توقع حمایت از قدس داریم نظیر اردن در حال حاضر به عنوان خائنان به آرمان فلسطین شناخته می‌شوند.

وی اضافه کرد: در صورت وجود وحدت بین کشورهای اسلامی (از ترکیه تا همسایگان سرزمین‌های اشغالی)، صهیونیست‌ها یارای مقاومت در برابر چنین جنگ طولانی را نه داشتند، نه دارند و نه خواهند داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حوادث تروریستی انفجار پیجرها در لبنان، افزود: هر کشوری که مستقیم یا غیرمستقیم یا حتی تلویحاً مسئولیت این انفجارها را بپذیرد علی‌رغم مشکلات بین‌المللی و حقوقی که برای خودش به جان خریده، به جهت اقتصادی نیز محصولاتش دیگر مورد اقبال قرار نمی‌گیرد و سایر کشورها حتی محصولات که به واسطه این کشور به فروش برسد را هم استفاده نخواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار