رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/16 Monday - 2024 07 October الاثنين ، 4 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-16 13:02 شماره خبر : 8961 https://sobhtoos.ir/short/VbrO2 0
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی متهمی خبر داد که با ترفند اعطای وام اقدام به کلاهبرداری ۲۱ میلیارد ریالی از یک شهروند کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از عطارنیوز حسین احمدی اظهار داشت: با مراجعه يکی از شهروندان به پلیس فتا نیشابور و ارائه شکوائیه خود، در خصوص اینکه مبلغ ۲۱ میلیارد ریال از حساب بانکی وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وي با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد وی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی در خصوص آگهي دريافت وام آشنا شده بود، افزود: متهم با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، مشخصات حساب را دریافت کرده و در ادامه مبلغ ۲۱ میلیارد ریال از حسابش برداشت شده است.

احمدی با اشاره به شناسایی متهم در شهرستانی دیگر گفت: خوشبختانه با تلاش و پيگيری‌های دقیق و اقدام به موقع و سریع کارشناسان پلیس فتا و انجام هماهنگی‌های قضايي مبلغ حدود ۱۵ میلیارد ریال به حساب مالباخته برگشت داده شد و پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به صورت نيابتي به دادسرای مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی نیشابور خطاب به شهروندان بیان داشت: ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی‌جا می‌تواند عواقب جبران ناپذير‌ را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار