رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 11:56 شماره خبر : 6884 https://sobhtoos.ir/short/VWPw2 0
فرماندار مشهد خبر داد:

فرماندار مشهد گفت: عوامل اجرایی و انتظامی از شب گذشته در آماده باش کامل بودند و در مناطق صعب العبور نیز با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان، تمهیدات لازم برای حضور به موقع مردم در شعب اخذ رای فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری در حاشیه اتاق وضعیت انتخابات خراسان رضوی که در محل فرمانداری مشهد فعال است با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، اظهار داشت: تمامی شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه راس ساعت 8 صبح امروز فعال شده‌اند و تاکنون هیچ مشکلی در روند رای‌گیری گزارش نشده و طبق اطلاعاتی که تا الان رسیده مشارکت خوبی از سوی مردم صورت پذیرفته است.

وی در جمع خبرنگاران افزود: تدابیر ویژه ای برای فعال شدن به موقع شعب در نظر گرفته شده بود و خوشبختانه تمامی تمهیدات اندیشیده شده به ثمر نشست. عوامل اجرایی و انتظامی از شب گذشته در آماده باش کامل بودند و در مناطق صعب العبور با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان، تمهیدات لازم برای حضور به موقع مردم در شعب اخذ رای فراهم شده است.

فرماندار مشهد در خصوص تعداد عوامل اجرایی انتخابات، بیان کرد: هجده هزار نفر در 1064 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در حال فعالیت هستند. از تمامی افرادی که با تلاش و تعهد خود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات نقش‌آفرینی می‌کنند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

داوری در پایان سخنان خود، از مردم مشهد و کلات خواست تا با حضور در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار