رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-21 09:42 شماره خبر : 6276 https://sobhtoos.ir/short/VMm9l 0
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط انتقال پساب مشهد، گفت: این پروژه با هدف آبادانی و خدمت به مردم مشهد و با استفاده از دانش فنی و خلاقیت متخصصان ایرانی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سردار عبدالرضا عابد امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط انتقال پساب و احداث مخزن ۵۰۰ هزار متر مکعبی ذخیره پساب در مشهد با اشاره به ضرورت خدمت به مردم و آبادانی کشور، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز این مراسم برگزار شدف چرا که مردم مستحق این خدمات هستند و باید در فکر آبادانی و خدمت به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه باید پروژه‌ها در فرصت کم و زمان محدود اجرا شود تا مردم رضایت داشته باشند، بیان کرد: هلدینگ نیرو در سال ۶۹ و ۷۰ آغاز به‌کار کرد و امروز ۶۲ سد احداث کرده و ۵۰ درصد ذخایر آب توسط همین هلدینگ ایجاد شده است.

عابد با اشاره به افتخار قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در خدمت به مردم، گفت: امروز عملیات اجرایی خط پساب به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپرده شد و افتخار این را داریم که نوکر مردم باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت انجام پروژه‌های زیرساختی در مشهد، تصریح کرد: در مشهد، شهر امام رضا (ع) باید نسبت به پروژه‌های زیرساختی اقدام شود و اگر امروز ایستگاه مترو افتتاح می‌شود، خدمت بزرگی است تا مردم احساس کنند کشور و شهرشان آباد شده و به جایی رسیده که دیگر کشورها حسرت می‌خورند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف، افزود: ایران اسلامی به سمت پیشرفت حرکت می‌کند؛ قبلا طراحی و مهندسی را دیگران انجام می‌دادند، اما امروز این قراردادها و اقدامات برای ما سهل است و خلاقیت و دانش فنی بالا، سبب کاهش زمان، کیفیت بیشتر و افزایش طول عمر پروژه‌ها شده است.

عابد در پایان با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها استفاده می‌کند، بیان کرد: بسیاری تصور می‌کنند که قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) تنها است، اما قرارگاه دارای پنج هزار پیمانکار بخش خصوصی و ۱۵۰ هزار نیروی مستقیم است، امیدواریم اتفاقات خوبی در خراسان رضوی و شهر مشهد رخ دهد و شاهد رضایت مردم باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار