رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-30 13:16 شماره خبر : 8687 https://sobhtoos.ir/short/VwJwj 0
امام جمعه سرخس:

امام جمعه سرخس گفت: ورق خوردن برگ‌های جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، عرصه بر او تنگ‌تر شده است؛ اقتصاد رژیم صهیونیستی فلج شده و مهاجرت زیادی در شمال این رژیم داریم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع علمای اهل سنت که فرمودند، واژه امت اسلامی را تکرار کنید، اظهار کرد: باید در مراسم‌های بزرگ واژه امت اسلامی را تکرار کنیم؛ واژه امت اسلامی بسیار مهم است.

امام جمعه سرخس افزود: عزت امت اسلامی بدون وحدت و اتحاد میسر نمی‌شود؛ این غفلت نسبت به رنج مسلمانان مخالف اصول اسلامی است؛ امت اسلامی به کجا رسیده که دشمنان آن‌ها در راس صهیونیست‌ها جلوی چشم مسلمانان قتل‌کشی و نسل‌کشی به راه انداخته است.

وی بیان کرد: اگر امت اسلام وحدت مورد نظر رسول خدا را داشته باشد، صهیونیست‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: ترورهای وحشیانه در طول تاریخ لبنان به خاطر این است که امت اسلام آن وحدت لازم را ندارد.

امام جمعه سرخس ادامه داد: ورق خوردن برگ‌های جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، عرصه بر او تنگ‌تر شده است؛ اقتصاد رژیم صهیونیستی فلج شده و مهاجرت زیادی در شمال این رژیم داریم.

وی عنوان کرد: این جنایت‌ها نباید امت اسلامی را از دفاع به حق از غزه و فلسطین باز دارد؛ جبهه مقاومت مقتدر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و موشک‌های مقاومت قلب این رژیم را امروز هدف قرار داده است؛ رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقام ایران هم باشد.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: ناتو و آمریکا حامیان رژیم صهیونیستی در اجرای جنایت‌هایش هستند.

امام جمعه سرخس با اشاره به تقارن هفته وحدت، هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: مدارس که باز شوند، علم و بصیرت و پرورش را هدیه می‌دهند؛ بعد از کسب علم و وحدت، دفاع شکل می‌گیرد.

وی افزود: تربیت انقلابی مدرسه انقلابی می‌خواهد و کادر و محیط مدرسه باید انقلابی باشد؛ مدرسه و خانواده انقلابی، دانش‌آموز انقلابی در راه اسلام تربیت می‌کند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با خداحافظی از مردم شهرستان سرخس از جایگاه امامت جمعه این شهرستان گفت: بنده حدود ۶ سال در خدمت مردم سرخس بودم و ماموریت ما امروز در شهرستان سرخس تمام شد.

امام جمعه سرخس ادامه داد: درخواست داریم، مردم نهاد امامت جمعه را مثل گذشته همراهی و تقویت کنند؛ تقویت نهاد امامت جمعه و پایگاه نماز جمعه، تقویت اسلام است.

وی عنوان کرد: در طول این ۶ سال عزیزان زیادی با مجموعه نماز جمعه همکاری کردند که از همه آن‌ها تقدیر داریم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان به مطالبات مردم درباره آسفالت مسکن مهر شهر سرخس اشاره کرد و گفت: آسفالت مسکن مهر را شهرداری پیگیری کند؛ این مطالبه مردمی است و به این موضوع شهرداری و شورای شهر سرخس رسیدگی کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار