رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-03 12:05 شماره خبر : 7576 https://sobhtoos.ir/short/VdKMA 0
غلامعلی حداد عادل تأکید کرد:

غلامعلی حداد عادل گفت: مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح می‌توانند با توجه به معیارهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب دریابند که کدام یک از نامزدها، بیشترین انطباق را با شاخصه‌های عنوان شده دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب مردم برای اینکه در تراز انقلاب اسلامی باشد باید مزین به شاخصه‌هایی باشد که رهبر معظم انقلاب، چهاردهم خرداد ماه، در منویات‌شان، در کنار مرقد رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) برای رئیس جمهور ذکر کردند.

وی شاخصه‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را بهترین راهنمایی برای ملت شریف ایران دانست و افزود: مردم ایران با توجه به این مشخصات می‌توانند متوجه شوند که کدام یک از نامزدها واجد شرایط هستند.

حداد عادل با تأکید بر منویات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید فعال، پرتلاش، پرکار، آگاه و با مبانی انقلاب اسلامی آشنا باشد.

وی ابراز کرد: مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح می‌توانند با توجه به معیارهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب دریابند که کدام یک از نامزدها، بیشترین انطباق را با شاخصه‌های عنوان شده دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار