رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
امام جمعه کوهسرخ:

امام جمعه کوهسرخ گفت: برق چاه‌های کشاورزی کوهسرخ را برای صرفه‌جویی قطع می کنند، اگر قرار است صرفه‌جویی انجام شود نباید به کشاورز آسیب بزند.

حجت‌الاسلام محمود رضایی تولایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهسرخ که در محل مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر جای شکر دارد که بیش از ۷۰ درصد سدهای کشور را پر کرده است. 

وی با بیان اینکه مسئولان متولی امر به خصوص جهاد کشاورزی کوهسرخ باید به جبران بخشی از خسارت‌های وارده به باغات و مزارع کوهسرخ اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: جبران خسارت‌های تگرگ و باران‌های سیل‌آسا که چند روز پیش در کوهسرخ وجود آمد می تواند باعث حمایت از قشر کشاورز در این اوضاعی که بسیاری از محصولات آنها از بین رفته، باشد. 

امام جمعه کوهسرخ با تاکید بر اینکه از خردادماه قرار است روزانه ۵ ساعت برق چاه‌های کشاورزی منطقه کوهسرخ قطع شود که باید برای این موضوع، مسئولان امر چاره‌ای بیندیشند، تصریح کرد: اگر قرار است صرفه‌جویی در مصرف برق صورت گیرد باید با کشاورز مدارا کنند تا محصولات کشاورزی و درآمد کشاورزان آسیب نبیند. 

وی همچنین در ادامه ابراز کرد: اگر قرار است نیروگاه‌های خورشیدی نصب شود باید به کشاورز تسهیلات لازم را اعطا کنند و مسئولان امر باید پیگیری لازم در این حوزه را داشته باشند. 

حجت‌الاسلام در پایان بر ضرورت استقرار هلال احمر و ادارات دیگری که در کوهسرخ حضور ندارند، تاکید کرد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار