رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-02 08:17 شماره خبر : 6680 https://sobhtoos.ir/short/eqKgJ 0
وصیت‌ شهید «مجید خواجویی‌نژاد»؛

در وصیت‌نامه شهید «مجید خواجویی‌نژاد» آمده است: پدر و مادر عزیزم، طول امام عمر امت و رزمندگان اسلام را دعا کن و تا جایی که می توانید چه جانی و چه مالی به این حکومت اسلامی کمک کنید.

 به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ شهید «مجید خواجویی‌نژاد»» دوم‌‌ خرداد ۱۳۴۸، در روستاي ملک‌آباد از توابع ‌شهرستان سيرجان زاده شد.

تا اول راهنمايی ‌درس خواند. كمك‌ راننده بود، به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت؛ يكم ‌تير ۱۳۶۶، در ماووت عراق بر اثر اصابت تركش به ‌پهلو، شهيد شد. پيكر وی ‌در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش به‌خاک سپرده شد. 

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید مجید خواجویی‌نژاد را مرور می‌کنیم:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با سلام و درود به رزمندگان کفر ستیز اسلام و با سلام درود به شهیدان صدر اسلام تاکنون خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم.
 
پدر و مادر عزیزم من می دانم که شما را خیلی اذیت آزار داده ام مادر تو برای من مصیبتها و رنج های فراوان کشیدی هم در بچگی و هم در بزرگی من نمی‌دانستم که باید چکار کنم و چکاری انجام ندهم مادرم تو که حتما مرا می‌بخشی و دعا کن که خدا ما را بیامرزد.
 
حتما مرا ببخشی ای مادر و اما تو ای پدر تو را بیشتر از مادر اذیت کردم، اینقدر تو را اذیت کردم، که دیگر جای گفتن نیست ای پدر تو را به‌خدایی که می‌پرستی از روی نهایت قلب مرا ببخشی و از خدایم برایم طلب مغفرت کن تا بلکه خداوند از تقصیر گناهانم بگذرد ان‌شاءالله.
 
پدر و مادر برای هر دوی شما آرزوی موفقبت می‌کنم اما تو وحید ان‌شاءالله به مدرسه برو و به درست را ادامه بده و درست را خوب بخوان تا در آینده سرور جامعه اسلامی باشید.
 
دست از نماز و روزهایت بر ندار و طول امام عمر امت و رزمندگان اسلام را دعا کن و تا جایی که می‌توانید چه جانی و چه مالی به این حکومت اسلامی کمک کنید و تا در عوض خداوند به شما اجر و عنایت کند ان‌شاءالله.
 
من از دور دست روح الله، مهدی و رضا را می‌بوسم و امیداورم که زنده باشند و در فردا برای اسلام خدمت کنند، خواهرانم شما هم درس‌هایت را خوب بخوانید تا در آینده سرور جامعه باشید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار