رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-07 15:10 شماره خبر : 8805 https://sobhtoos.ir/short/VW19n 0
رهبر انقلاب:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی در خصوص قضایای اخیر لبنان اظهار داشتند: سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ىر پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای آمده است: کشتار مردم بی‌دفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ ِصهیونیست را برای همه آشکار کرد و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. 

ایشان بیان داشتند: باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ یک ساله‌ خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دسته‌جمعی زنان و کودکان و مردم غیرنظامی نمی‌تواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند. 

مقام معظم رهبری در ادامه این پیام فرمودند: جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند. همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. 

رهبر معظم انقلاب در ادامه پیام خود عنوان کردند: مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند. این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار