رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-06 14:42 شماره خبر : 7185 https://sobhtoos.ir/short/NEM8P 0
منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم تصریح کرد:

منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم گفت: شاخص‌ترین فعالیت دولت سیزدهم با ریاست جمهوری آیت الله شهید رئیسی تلاش برای فراهم آوردن زیر ساخت‌های کشور بود، همچنین بدهی‌های قبلی پرداخت شد و زمینه جهش کشور در حوزه اقتصاد فراهم آمد.

منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان، ابراز کرد: رئیس‌جمهور شهید در این سه سال بیش از آنچه در توان داشت، زحمت کشید و فعالیت کرد. 

وی تصریح کرد: حضور ایشان در جای جای کشور اسلامی، سفرهای استانی و تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر او قابل تقدیر است و مردم به خوبی در مراسم تشییع جنازه شهید جمهور علاقه خود را به او نشان دادند.

حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری با تأکید بر اینکه شهید آیت الله رئیسی بسیار مردمی و خستگی ناپذیر بودند، ادامه داد: دولت سیزدهم با وجود آنچه از دولت قبل به یادگار مانده بود، نظیر بدهی‌هایی که کشور داشت و مشکلات مختلفی که در نتیجه نگاه صرف به غرب ایجاد شده بود، نمره قابل قبولی کسب کرد.

وی ابراز کرد: شاخص‌ترین فعالیت دولت سیزدهم با ریاست جمهوری آیت الله شهید رئیسی تلاش برای فراهم آوردن زیر ساخت‌های کشور بود، همچنین بدهی‌های قبلی پرداخت شد و زمینه جهش کشور در حوزه اقتصاد فراهم آمد.

منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی با درس شهید رئیسی را مردمی بودن، خستگی ناپذیری و کار جهادی دانست و ادامه داد: دولت بعدی به تناسب تلاش شخص شهید رئیسی در دولت سیزدهم، نیازمند به تلاش بیشتر و فعالیت‌های جهادی گسترده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار