رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-06 14:42 شماره خبر : 7186 https://sobhtoos.ir/short/VwoQ8 0
امام جمعه رشتخوار:

امام جمعه رشتخوار با تاکید بر ادامه مسیر شهدای خدمت، گفت: باید ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی برای خدمت بی‌منت به مردم ادامه پیدا کند و خستگی‌ناپذیری ایشان الگو مدیران و مسئولان در کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در مراسم یادبود شهدای خدمت صبح امروز در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر رشتخوار، گفت: اینکه می‌بینیم از ۵۰ کشور دنیا برای تسلیت شهادت ریاست‌جمهور در ایران حضور پیدا می‌کنند این نشان از محبوبیت آیت‌الله رئیسی و دولت پرتلاش ایشان است، باید امروز قدردان این عزیزان باشیم.

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: امروز مطالبات مردم نسبت به گذشته بیشتر شده است، باید ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی برای خدمت بی‌من به مردم ادامه پیدا کند و خستگی‌ناپذیری ایشان الگو مدیران و مسئولان در کشور قرار گیرد.

وی در ادامه با توجه به محبوبیت جهانی آیت‌الله رئیسی در ادامه مطلب، اذعان داشت: امروز به برکت وجود نظام و انقلاب و تلاش‌های رهبری و شهیدان راه انقلاب همچون شهید آیت‌الله رئیسی، عزای عمومی در کشورهای مختلف جهان اعلام‌شده است، که این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد و نشان از جایگاه آیت‌الله رئیسی در دنیا دارد.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه با اشاره به اقدامات مؤثر دولت شهید آیت‌الله رئیسی در گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور یادآور شد: در این مدت ۱۰ سال خدمت آیت‌الله رئیسی با ورود به مجموعه استان قدس رضوی، قوه قضاییه و ریاست جمهوری امورات زیادی حل و در کشور گره‌گشایی شد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار