رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-06 14:05 شماره خبر : 8785 https://sobhtoos.ir/short/VwJGz 0
امام جمعه سرخس:

امام جمعه سرخس گفت: رژیم خون‌خوار صهیونیستی پاسخ خون‌های به ناحق ریخته شده هزاران شهید از جمله بزرگ‌مردانی چون عماد مغنیه از شیعه و اسماعیل هنیه از برادران اهل سنت را خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، نماز جمعه این هفته شهرستان سرخس ۶ مهرماه ۱۴۰۳، به امامت حجت‌الاسلام حسن صباغیان، امام جمعه جدید این شهرستان اقامه شد.

امام جمعه جدید شهرستان سرخس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بیان کرد: نگاه امام جمعه نگاهی قاعده‌ای است و قاعده کف است و نه رأس؛ ما خاک کف پای مردم هستیم. قطعا با کمک شما مردم عزیز و ایجاد وحدت و همدلی بین تمامی اقشار، طوایف و مسئولان و خدمت‌گزارانی که در کنار شما هستند می‌توانیم کارهای بزرگی را در راستای انقلاب و کمک به شهرستان انجام دهیم.

حجت‌الاسلام صباغیان افزود: من از زحمات ائمه جمعه قبل به‌ویژه حجت‌الاسلام بختیاری تشکر می‌کنم؛ بنده قطعا باید با استفاده از تجارب آن عزیزان، بهتر از آن‌ها عمل کنم و این قول را به شما خواهم داد.

امام جمعه سرخس ادامه داد: مسئله فلسطین، غزه و لبنان نه‌تنها مسئله اول جهان اسلام، بلکه مسئله اول جهان بشری است. آنچه انسان را رنج می‌دهد این است که متأسفانه خیلی از دولت‌ها به وظیفه خودشان در قبال این مسئله مهم عمل نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: کربلا به ما آموخت که خوی وحشی‌گری و کودک‌کشی هرگز دوام نخواهد داشت، اما به شرطی که افرادی باشند تا پیام خون این شهدا را درک کنند و آن را به گوش تمام جامعه برسانند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: در کربلا یزید و شبکه ظلم او مظلومان زیادی را کشتند تا اثری از حسینیان باقی نماند، اما شما امروز می‌بینید که حسین علیه‌السلام از همه زنده‌تر و فریاد او رساتر است؛ این یک قاعده کلی است که حق می‌ماند و ظلم رفتنی است. پیام ظلم‌ستیزی امام حسین علیه‌السلام دیروز یقه یزیدیان را گرفت و امروز نیز یقه ظالمان صهیونیستی و کمک‌کنندگان آن‌ها از جمله آمریکا را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام صباغیان گفت: رهبر معظم انقلاب بر اساس فهم و درک صحیح فرمودند، که اسرائیل ٢۵ سال آینده را نخواهد دید و این یک حقیقت است؛ بعضی که از درک این حقیقت عاجز بودند با تمسخر به این سخن نگاه می‌کردند و نمی‌توانستند باور کنند که ابرقدرت نظامی و اطلاعاتی که شبکه استکبار نیز از او حمایت می‌کند، نابود شود؛ اما الآن همان افراد به نابودی اسرائیل اعتراف می‌کنند و ترامپ نیز در سخنرانی اخیر خود به نابودی اسرائیل اذعان کرد.

وی خاطرنشان کرد: جبهه حق و مقاومت به لطف خدا میلیون‌ها طرفدار در جامعه بشری پیدا کرده است. در قلب استکبار پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده می‌شود و پرچم مقاومت و مسلمین به اهتزار در می‌آید؛ شک نکنید که رژیم خون‌خوار صهیونیستی پاسخ خون‌های به ناحق ریخته شده هزاران شهید از جمله بزرگ‌مردانی چون عماد مغنیه از شیعه و اسماعیل هنیه از برادران اهل سنت را خواهد داد. به یقین پایان کار ظالمان نابودی است و ما هر کمکی که بتوانیم برای جبهه حق انجام خواهیم داد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار