رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/09 Monday - 2024 30 September الاثنين ، 27 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-09 11:23 شماره خبر : 8839 https://sobhtoos.ir/short/N2r3b 0
فرماندار تربت‌حیدریه:

فرماندار تربت‌حیدریه تاکید کرد: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰، فتنه‌ها و تحریم‌ها نتوانست مسیر پر افتخار انقلاب و جبهه مقاومت را متوقف کند و امروز هم ترور فرماندهان ارشد حزب‌الله نمی‌تواند مانعی در این مسیر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ علی‌اکبر کی‌پور صبح امروز در آئین پایانی راهپیمایی باشکوه مردم تربت‌حیدریه که در محکومیت جنایات اخیر باند جنایتکار صهیونیست در لبنان برگزار شد، اظهار کرد: ملت قهرمان ایران در زمان طاغوت با توکل به خدا، اتحاد و همدلی و با پیروی از ولی فقیه زمان به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پایان داده و اجازه ندادند آمریکایی‌ها در این کشور حاکم باشند. 

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰ که جمعی از یاران نزدیک به امام راحل به شهادت رسیدند ، فتنه‌ها و تحریم‌ها نتوانست راه پر افتخار انقلاب را متوقف کند، چرا که ملتی که شهادت را سعادت می‌داند پیروز است، در عین حال امروز هم ترور فرماندهان ارشد جبهه مقاومت نمی‌تواند مانعی بر این راه پرافتخار باشد. 

کی‌پور بیان کرد: نظام سلطه بداند در ادبیات ملت ایران شهادت فوض عظیم است و ملتی که چنین نگاه و بینشی دارد هیچ تهدیدی بر او اثرگذار نخواهد بود. 

فرماندار تربت‌حیدریه با تٱکید بر اینکه ملت ایران همچنان محکم و استوار از مبانی انقلاب و جبهه مقاومت حمایت خواهند کرد، گفت: انتظار داریم ارکان اداری، نظامی و قوای سه‌گانه تحت هدایت‌های حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب انتقام سختی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار