رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-02 14:32 شماره خبر : 7084 https://sobhtoos.ir/short/NjpBj 0
سید هاشم بنی‌هاشمی چهارم:

نمایندهٔ دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی در ساختار سازمانی هیچ‌گاه به موازات رهبر معظم انقلاب عمل نکردند بلکه همواره کوشیدند در طول فرمایشات رهبری عمل کنند.

سید هاشم بنی‌هاشمی چهارم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن عرض تسلیت به ملت ایران، اظهار کرد: شهادت فرزند برومندی چون آیت‌الله رئیسی خسرانی سخت برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مدیریتی آیت‌الله شهید رئیسی و علاقه ایشان به خدمت به مردم نمونه بارزی از یک بحث مدیریتی است، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند عهده‌دار ریاست و مدیریت شوند، در مرحله اول باید فهم آن خدمت را داشته باشند و بفهمند که چه کاری می‌خواهند بر عهده بگیرند و برای انجام آن کار عشق بورزند.

این نمایندهٔ دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر فردی بدون فهم و عشق سمتی را بر عهده گیرد، قطعاً موفق عمل نخواهد کرد و آثاری که در دوران مدیریتش بر جای می‌گذارد موثر واقع نخواهد شد.

وی با تأکید بر مدیریت همراه با عشق و فهم، عنوان کرد: مدیری که فاقد این دو شاخصه مهم باشد سطحی عمل کرده و  نه تنها نمی‌تواند به مردم خدمت کند بلکه حتی ممکن است در مسیر کارها گره ایجاد کند.

بنی‌هاشمی چهارم ابراز کرد: علاوه بر اهمیت فهم و عشق در بحث مدیریت جهادی، نکته حائز اهمیت دیگر این است که فرد بتواند از ظرفیت دیگران برای به ثمر رساندن اهداف، استفاده کند و آیت الله رئیسی از ظرفیت نیروها به خوبی بهره گرفته بودند.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی مدیران لایق را در سمت‌ها و پست‌های درستی قرار دادند و توانستند آنها را به خوبی در ریل خدمت به مردم قرار دهند. ایشان با سفرهای استانی‌شان نیروهای‌شان را بازخواست می‌کردند تا به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این نمایندهٔ دوره نهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید رئیسی در ساختار سازمانی هیچ‌گاه به موازات رهبر معظم انقلاب عمل نکردند بلکه همواره کوشیدند در طول فرمایشات رهبری عمل کنند این در حالی است که برخی از روسای جمهور وقتی به قدرت رسیدند کوشیدند به موازات رهبر عمل کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جهت سیاست‌ها و هدایت‌های کلان جامعه عمل می‌کنند و ریاست جمهوری در ساختار قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود و در بحث مسائل کلان، در راستای فرمایشات رهبری و مطابق قانون اساسی عمل می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار