رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/20 Friday - 2024 11 October الجمعة ، 8 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 19:37 شماره خبر : 9017 https://sobhtoos.ir/short/4aokd 0
با حضور نماینده رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

مدیرکل حوزه هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به نمایندگی از دولت و رئیس‌جمهور با حضور در قوچان از خانواده جان‌باختگان حادثه معدن طبس دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، مدیرکل حوزه هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری روز جمعه با حضور در قوچان با خانواده جان‌باختگان حادثه طبس دیدار کرد و به‌عنوان نماینده دولت پیام تسلیت رئیس‌جمهور را به این خانواده‌ها ابلاغ و از آنان دلجویی کرد. 

مدیرکل حوزه هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حاشیه این بازدیدها با اشاره به حس مسئولیت دولت در قبال این حادثه و پیگیری تمام اعضای دولت نسبت به این حادثه اظهار کرد: این معاونت به دنبال پیگیری مشکلات خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن به‌ویژه زنان و فرزندان آن‌ها بوده تا بدانند مسئولین پیگیر تمام مشکلات آن‌ها خواهند بود. 

آتوسا مهردوست با تأکید بر اینکه این خانواده‌ها پدر به‌عنوان رکن اصلی خانواده را ازدست‌داده‌اند و باید دلجویی از آن‌ها صورت بگیرد، گفت : اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی این خانواده‌ها به‌ویژه بانوان و فرزندان آن‌هاست که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه اگر زمینه اشتغال در شهرستان‌ها ایجاد شود دیگر شاهد این اتفاقات و شرایط بغرنج نخواهیم بود، بیان کرد: زمینه سنجی برای ایجاد کسب‌وکار در سطح شهرستان‌ها به‌ویژه حوزه بانوان یک امر ضروری و مهم به شمار می‌رود. 

مدیرکل حوزه هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری یادآور شد: احکام مستمری جان‌باختگان حادثه معدن طبس صادرشده است که طی روزهای آینده توسط نماینده وزارت کار به خانواده‌های قوچانی این حادثه اهدا خواهد شد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار