رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-03-23 07:37 شماره خبر : 7367 https://sobhtoos.ir/short/erXRW 0
نایب‌رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی خبر داد:

نایب‌رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی از حضور شطرنج‌باز خراسانی در مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی آلماتی قزاقستان با حضور بیش از ۱۵ تیم در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مهتا قره‌داشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اسماً حسن‌پور شطرنج‌باز مشهدی در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا که از ۲۳ تا ۲۹ فروردین‌ماه در تهران برگزار شد، شرکت کرد.

نایب‌رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج‌باز از سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن‌پور مقدم توانست قهرمان شود و به اردوی تیم ملی راه یابد.

قره‌داشی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی آلماتی قزاقستان از تاریخ ۲۱ خرداد با حضور بیش از ۱۵ تیم در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

نایب‌رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی افزود: نکته حائز اهمیت این مسابقات حضور اسماً حسن‌پور دختر خردسال تیم ملی بانوان ایران است که در بخش رده‌های سنی با حجاب کامل اسلامی تمامی نگاه‌ها و دوربین‌های بین‌المللی را به سمت خودش جلب کرده و باعث شد تا دوربین‌های سالن مسابقات شطرنج آلماتی نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوش شطرنج کشورمان داشته باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار