رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/20 Friday - 2024 11 October الجمعة ، 8 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 14:32 شماره خبر : 9013 https://sobhtoos.ir/short/NE9DG 0
امام جمعه نیشابور:

امام جمعه نیشابور با اشاره اینکه غربی‌ها چه دروغ‌هایی در رابطه با حقوق بشرا، دموکراسی و انسان و انسان شناسی بیان کردند، گفت: امروز تمام تلاش‌ آنها فرو پاشیده و دنیا و همه آزادگان جهان فهمیدند تمدن غرب اعتباری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سیدابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به جمعه نصر و حضور میلیونی مردم از اقصی نقاط کشور در نمازجمعه تهران بیان داشت: رهبری مردانه و غیرت‌وار در نمازجمعه و فضای باز به میدان آمدند. شجاعت و بصیرت مردم از یک طرف و حضور با صلابت و با فتانت مقام معظم رهبری از طرفی دیگر، جمعه گذشته را به نام جمعه نصر ماندگار کرد.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق 2 که توسط رزمندگان اسلام اجرا شد و سپس جمعه نصر، دشمن را زمین‌گیر کرد و توهم پیروزی را برای دشمن از بین برد و آنان فهمیدند که راه سیدحسن نصرالله ادامه دارد.

امام جمعه نیشابور با بیان اینکه این مردم پشتیبان ولایت، پشتیبان جبهه مقاومت و آرمان‌های اسلام و اهل بیت علیه السلام هستند و از اسلام ناب، از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند، ادامه داد: 100 سال طول کشید تا تمدن غرب کسب وجهه کند. غربی‌ها چه دروغ‌هایی در رابطه با حقوق بشرا، دموکراسی و انسان و انسان شناسی بیان کردند و امروز تمام تلاش‌ آنها فرو پاشیده و دنیا و همه آزادگان جهان فهمیدند تمدن غرب اعتباری ندارد و شعارهای غرب بی‌ارزش است و این هنر و صبر مردم غزه، لبنان، حزب الله و در راس آنها، هنر ملت ایران است که پای این کار بزرگ و این تمدن جهانی و تحول‌ساز، ایستاده و مقاومت می‌کند و انشاء الله دنیا را به سمتی هدایت می‌کند که زمینه ظهور امام زمان (عج) محقق شود و آزادی و اخلاق و انسانیت در جهان رونق بگیرد.

حجت السلام یعقوبی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی پرچم‌دار آزادی بیت المقدس و صلح و آرامش در منطقه است، گفت: ما اگرچه با برخی از کشورها ممکن است ناراحتی داشته باشیم اما به خاطر عزت اسلام  وبه خاطر وحدت مسلمین از همه صرف‌نظر کرده و حاضریم در کنار هم و در مقابل فتنه بزرگ این اسرائیل جنایتکار بایستیم.

وی ضمن تبریک انتصاب دکتر غلامحسین مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی و تشکر از سردار نظری استاندار فعلی ابراز امیدواری کرد: حضور دکتر مظفری، فرزند نیشابور برای مردم نیشابور و خراسان رضوی منشأ پیشرفت باشد و بتوانیم در کنار دولتی که خودمان انتخاب کرده‌ایم شاهد همدلی و همکاری همه مسئولان، اقشار و بخش‌ها در موضوعات مختلف باشیم و کشور را به سمت توسعه و پیشرفت جلو ببریم.

انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار