رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 12:49 شماره خبر : 6631 https://sobhtoos.ir/short/Vp922 0
فرماندار رشتخوار مطرح کرد:

فرماندار رشتخوار گفت: با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته در بخش اشتغال کارهای بسیار خوبی در رشتخوار انجام‌ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین باهوش پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کميته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در محل فرمانداری رشتخوار ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه به جامعه هدف نیازمندان، گفت: در سال قبل ۱۰۰ درصد اعتبارات شهرستان رشتخوار خصوصاً در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) جذب‌ شده است.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال در کمیته امداد کارهای بسیار خوبی انجام‌شده است، در جلسات شورای بانک‌ها از مدیران بانک‌های شهرستان خواستیم که اعتبارات نهادهای حمایتی را تماماً جذب کنند و باوجود مشکلات زیادی که بود تلاش کردیم خدمات شایسته‌ای به مردم عزیز داده شود.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه هدف و تلاش تمام مسئولان همواره خدمت‌رسانی به مردم عزیز است، تأکید داشت: از مدیرکل کمیته امداد انتظار داریم با توجه ‌به محرومیتی که در این منطقه وجود دارد از محل اعتبارات در اختیار این اداره کل سهمیه اعتباری کمیته امداد شهرستان رشتخوار را ویژه‌تر ببینند.

وی همچنین افزود: در بحث اعتبارات اشتغال خرد، اختصاص سبدهای معیشتی و حمایتی، حوزه احداث مسکن مددجویی، کمک به متقاضیان اشتغال غیر تحت پوشش و... این شهرستان نیازمند نگاه ویژه‌ای است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار