رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-05-07 09:15 شماره خبر : 8005 https://sobhtoos.ir/short/4LgJO 0
جهاد خدمت در گرمای 50 درجه ادامه دارد؛

تلاشگران صنعت گاز در خطه مرزی شهرستان سرخس، این روزهای داغ و در گرمای کم‌سابقه که شرایط کاری را برای بسیار سخت کرده، همچنان با تلاش جهادی پای کار تولید گاز و تامين سوخت نیروگاه‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، تلاشگران صنعت گاز در خطه مرزی شهرستان سرخس، این روزهای داغ و در گرمای کم‌سابقه که شرایط کاری را برای بسیار سخت کرده، همچنان با تلاش جهادی پای کار تولید گاز و تامین سوخت نیروگاه‌ها هستند.

سرخس گرم‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و در ۲۴ ساعت گذشته و البته بهتر بگوییم در ۲۴ ساعت‌های گذشته گرم‌ترین شهرستان استان خراسان رضوی بوده است.

با وجود گرمای طاقت‌فرسای سرخس، اما قهرمانان صنعت در دمای ۵۰ درجه منطقه عملیاتی خانگیران و در شرایط کاری بسیار سخت برای متوقف نشدن سوخت نیروگاه‌های برق کشور در حال جهاد شبانه‌روزی هستند.

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارکنان این پالایشگاه در طول سال و نیز در این هوای گرم تابستانی و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و به‌صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش برای تولید گاز طبیعی به ویژه تامین سوخت مورد نیاز صنعت برق هستند.

محمدحسین یاسی افزود: علی‌رغم گرمای طاقت‌فرسا و تعطیلی تمامی ادارات دولتی، اما کارکنان این پالایشگاه با تلاش جهادی خود پای کار ایستاده‌اند تا روند تولید، لحظه‌ای متوقف نشده و با گازرسانی به نیروگاه‌ها از بروز خاموشی در صنعت برق جلوگیری شود.

گفتنی است؛ تولیدات پالایشگاه گاز سرخس شامل گاز طبیعی، گوگرد و مایعات گازی است و گاز طبیعی ۶ استان حوزه شمال و شمال شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان توسط این پالایشگاه تأمین می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار