رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-30 13:39 شماره خبر : 8688 https://sobhtoos.ir/short/Ngodz 0
امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: متاسفانه عده‌ای می‌گویند ما قرار نیست انقلاب را صادر کنیم، در حالی که انقلاب اسلامی قبلا صادر شده و امروز فریاد همه مظلومان عالم در قلب اروپا و آمریکا بلند است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای می‌گویند ما قرار نیست انقلاب را صادر کنیم، در عین حال این انقلاب قبلا صادر شده و امروز فریاد همه مظلومان عالم در قلب اروپا و آمریکا بلند است و وعده خداوند متعال را نزدیک کرده و گویی جهان در حال مهیا شدن برای طلوع آفتاب ولایت است. 

وی تصریح کرد: این انقلاب برای آن قله نهایی که آفتاب ولایت از مکه مکرمه طلوع و دل همه مستضعفان را روشن می‌کند آمده و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است و تا می‌توان باید از آن حمایت کرد. 

معلمی اضافه کرد: رئیس‌جمهور منتخب را دوست داریم و اگر نکته‌ای عنوان می‌شود هرگز گرایش سیاسی را مدنظر نداریم و آنچه که می‌گوییم از روی دلسوزی است، بنابریان همه ما طرفدار رئیس‌جمهور هستیم، اما نمی‌توان از برخی لغزش‌ها و سخنان نیز به‌راحتی عبور کنیم و وظیفه داریم به تکلیف، نکاتی را تذکر بدهیم. 

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: در جریان پس از انتخابات رئیس جمهور منتخب دائم تبعیت از سیاست‌های رهبری سخن به میان آوردند، اما در عمل باید انجام شود و اینکه لقلقه زبان باشد مطلوب نیست. 

معلمی‌ گفت: در نشست خبری رئیس‌جمهور کشور مشکلات اقتصادی را به FATF  و پیمان‌های بین‌المللی گره زدند و اکنون سوال ما این است که کجا رهبری فرمودند مشکل اقتصاد ما این پیمان‌های خارجی است. 

خطیب جمعه تربت‌حیدریه گفت: در جایی دیگر از این نشست خبری از آمریکا به‌عنوان برادر یاد شد، آیا قاتل شهید سلیمانی و بسیاری از انسان‌های بی‌گناه و با این میزان جنایت بی‌سابقه می‌توان آمریکا را برادر خطاب کرد، یک جا نشان بدهید آمریکا خیرخواه ما بوده تا ما او را برادر خطاب کنیم. 

معلمی افزود: امام راحل در چندین جا اعلام کردند ما انقلاب را صادر خواهیم کرد و رهبری دلسوزانه قبل از انتخابات هوشیارانه و آگاهانه بر اساس تحلیل دقیقی که از شرایط کشور داشتند تذکر دادند که کسی که رای می‌آورد وزرا و معاونان خود را از کسانی انتخاب نکند که کوچک‌ترین زاویه با انقلاب داشته‌ باشند، اما کسانی که محکوم و حامی فتنه و شعار زن زندگی و آزادی هستند و هیچ‌گاه هم از اقداماتشان ابراز پشیمانی نکردند را سر کار آوردید. 

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم این میزان از رهبری انقلاب هزینه نکند و اگر می‌خواهد هزینه کند حداقل در عمل، و رفتار خود رعایت کند. 

اقدام تروریستی اخیر اوج استیصال صهیونیست‌ها است

امام جمعه تربت‌حیدریه در بخشی دیگر از خطبه‌ها به اقدام تروریستی اخیر رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز اسرائیل به این مرحله رسبده که توان مقابله با حزب‌الله را ندارد و اقدامات تروریستی را به سمت مردم عادی سوق داده و این اوج بدبختی و استیصال این رژیم منحوس است. 

معلمی بیان کرد: دستگاه‌های ارتباطی که اغلب در اختیار افراد عادی در لبنان بود را با اقدام تروریستی منفجر می‌کند و این نشان می‌دهد آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و هدفش هم آن است تا حزب‌الله را از حمایت حماس منصرف کند، اما سیدحسن نصرالله با قاطعیت اعلام کرد تا آخر ایستاده‌ایم. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار