رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-09 14:52 شماره خبر : 5521 https://sobhtoos.ir/short/eGgPe 0
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: امروزه فتنه دشمن این است که حضور ما را در انتخابات تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام ایزدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه(ع) شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: باید به بینش سیاسی فرزندان خود توجه داشته باشیم و بدانیم که آخرین عاملی که باعث عاقبت‌به‌خیری و تقویت چشم درون می‌شود، ولایت‌مداری است.

وی با بیان اینکه هر چه پشتوانه نظام قوی‌تر باشد و مشارکت قوی‌تری داشته باشیم، باعث ضعف دشمن می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان این است که پشتوانه نظام را ضعیف‌تر کند و با فتنه‌ها و هیاهوهای مختلف، امید را از مردم بگیرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ذلت و پسرفت جامعه و عدم موفقیت جوانان و دانش‌آموزان جامعه است، تصریح کرد: حضور باشکوه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی باعث تقویت نظام و تحول‌گرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های مختلف شنیده‌ایم که ولایت‌ فقیه تداوم ولایت رسول‌الله است، اذعان کرد: نماز انسان، حج انسان، روزه انسان و دیگر مسائل دینی و مذهبی اگر با ولایت باشد مورد قبول قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ایزدی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در فتنه‌های مختلف نمانیم یکی از مهم‌ترین عوامل آن ولایت‌مداری است، عنوان کرد: فتنه‌های زیادی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران رخ داده و مطمئن باشید فتنه ۸۸، فتنه ۹۶ و فتنه ۱۴۰۱ آخرین فتنه‌های نخواهد بود و این ابزار دشمن برای ضربه‌ زدن است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید خود را با دشمن هم‌راز کنیم، تشریح کرد: دشمن به‌دنبال از بین بردن جامعه است و انسانی بصیر محسوب می‌شود که ولایت‌مدار باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز فتنه دشمن این است که حضور ما را در انتخابات تضعیف کند، ابراز کرد: دشمن به‌دنبال دیدن اتحاد ایران اسلامی و قدرت و عزت نیروهای نظامی و انتظامی نیست.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه مردم هم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، جواب محکمی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد، تأکید کرد: به‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان، مشارکت گسترده‌ای در انتخابات سال جاری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام ایزدی با تأکید بر اینکه نباید از توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف غفلت کنیم، بیان کرد: در واقع خداوند در همه آموزه‌های دینی خود یکی از خطراتی که همه جامعه انسانیت را تهدید می‌کند، غفلت دانسته و نسبت به این امر مهم نیز تأکید داشته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار