رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-30 11:25 شماره خبر : 9147 https://sobhtoos.ir/short/4z32D 0
فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه:

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با اشاره به مطالبه جدی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تربیت هشت میلیون جوان مؤمن، انقلابی و پای کار، گفت: این مطالبه مهم در بستر آموزش و پرورش محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ علی یعقوبیان، صبح امروز در نشست کمیته پشتیبانی آموزش و پرورش تربت‌حیدریه اظهار کرد: دانش‌آموزان باید با ارزش‌های انقلاب و نظام آشنا شوند، در عین حال تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب در طرح‌های مختلف برای دانش‌آموزان طی سال‌های اخیر تأثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: آگاه‌سازی افکار عمومی از مهم‌ترین ضروریات امروز جامعه به شمار می‌رود که مهم‌ترین قشر در آگاه‌سازی، دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با اشاره به مطالبه جدی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن، انقلابی و پای کار، گفت: این مطالبه مهم در بستر آموزش و پرورش محقق می‌شود.

وی بیان کرد: در چهار دهه اخیر بیشترین نگاه بسیج و سپاه به مساجد و محلات بود اما طی چند سال اخیر نگاه و رویکرد بسیج به سمت اقشار بیشتر متمرکز شده، به‌طوری‌که شخص فرماندهی سپاه در استان‌ها پیگیر امور اقشار هستند.

یعقوبیان ادامه داد: با توجه به اینکه اقشار ارتباط بیشتری با جامعه دارند، بخش مهمی از برنامه‌های سپاه و بسیج به سمت اقشار هدایت شده که مهم‌ترین این قشرها بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان، دانشجویان، کارمندان و جامعه پزشکی است.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات ۲ ساله سید عباس قاسمی، جواد عوض به‌عنوان مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان معرفی شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار