رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 10:06 شماره خبر : 9083 https://sobhtoos.ir/short/Vlj0M 0
مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام خبر داد:

مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام گفت: نخستین هنرستان بهیاری با ۲۳ هنرجو زیر نظر آموزش و پرورش و دانشکده علوم‌ پزشکی شهرستان تربت‌جام جهت تقویت و توسعه مهارت آموزی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پیش از ظهر امروز آئین افتتاح نخستین هنرستان بهیاری در تربت‌جام با حضور نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی به همت آموزش و‌پرورش این شهرستان در مدرسه محمودیه تربت‌جام برگزارشد.

یدالله دامن پاک مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام در این مراسم اظهار داشت:  نخستین هنرستان بهیاری با ۲۳ هنرجو زیر نظر آموزش و پرورش و دانشکده علوم‌ پزشکی شهرستان تربت‌جام جهت تحقق توسعه متوازن مبتنی بر توسعه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش درجهت تقویت و توسعه مهارت آموزی در تربت‌جام افتتاح شد.

وی تصریح کرد: تاسیس هنرستان بهیاری در سایه تلاش مجاهدانه و پیگری‌های مستمر نماینده مجلس و فرماندار شهرستان بوده است که زمینه خدمت رسانی به مردم منطقه را فراهم گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت‌جام بیان داشت: رشته‌های هنرستانی مهم و دارای اهمیت هستند و هنرآموزان علم و عمل را با هم  یاد می‌گیرند و تامین نیروی انسانی دربخش‌های مختلف کشور در این هنرستان‌های کار ودانش زمینه تربیت نیروی متخصص و دارای تجربه را فراهم می‌کند.

دامن پاک در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم درسال‌های آینده شاهد تاسیس رشته‌های فنی و حرفه‌ای دیگری شامل سالمند یاری و... در شهرستان تربت‌جام باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار