رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-04 13:30 شماره خبر : 7154 https://sobhtoos.ir/short/Vp9Aj 0
سخنگوی پلیس خبر داد:

سخنگوی پلیس از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان شهیدش خبر داد و به تشریح مأموریت‌های پلیس در خصوص این حادثه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سردار سعید منتظرالمهدی از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس جمهور وهمراهان شهید خبر داد و گفت: از نخستین دقایق حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان فقیدشان، پلیس در صحنه حضور داشت و همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شاملِ تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.
سخنگوی پلیس با تاکید بر اینکه پلیس در آماده باش کامل به‎‌سر می‌بُرد، گفت: در تهران واحدهایِ اطلاعاتی، ضدِ تروریسم، چِک و خُنثی سازیِ موادِ انفجاری به‌همراه واحدهایِ واکنشِ سریعِ یگان ویژه؛ تمامیِ محدوده جغرافیاییِ برگزاریِ مراسم را تحتِ رصد داشتند.
 
وی تصریح کرد: پلیس ضمن برنامه‌ریزی کامل و با تعاملی پیوسته با سایر واحد‌های امنیتی مستقر، به فضل و کرم الهی توانست امنیتی پایدار را برای مردم سوگوار فراهم آورد.
 منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: این روند امنیت‌ساز در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در مشهد نیز با جدیت ادامه داشت و جا دارد از همکاری و همیاریِ مردم در این روز‌های بزرگ و تاریخ سازِ انقلاب و نظامِ اسلامی تشکر و قدردانی نماییم.

انتهای خبر
 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار