رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-25 13:59 شماره خبر : 6330 https://sobhtoos.ir/short/VMmOd 0
امام جمعه سرخس:

امام جمعه سرخس گفت: شعار سال رشد تولید و مهار تورم بود، اما در حوزه مهار تورم اقدامات بیشتری نیاز است و برای مهار تورم آن انتظاری که مردم از دولت داشتند، محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرخس، با اشاره به خدمات مختلف دولت سیزدهم به شعار سال اشاره کرد و گفت: شعار سال رشد تولید و مهار تورم بود، اما در حوزه مهار تورم اقدامات بیشتری نیاز است و برای مهار تورم آن انتظاری که مردم از دولت داشتند، محقق نشده است.

امام جمعه سرخس با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که تورم را غبار غلیظ دانستند، اظهار کرد: این غبار نمی‌گذارد، مردم خدمات دولت را ببینند.

وی تصریح کرد: دولت باید در سال آینده فکر جدی برای مهار تورم داشته باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری به مشکلات کالابرگ الکترونیکی در مرحله دوم اشاره و عنوان کرد: کالابرگ در مرحله دوم مشکلاتی ایجاد کرد و باید مانند دوره قبل بدون پشتوانه مالی باشد و دولت باید با ایجاد زیرساخت‌ها و نظارت لازم کاری کند که بار از روی دوش طبقه ضعیف برداشته شود.

خطیب نماز جمعه سرخس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان، ماه انس با قرآن است و مبدا و مقصد ماه رمضان نیز با امام زمان (عج) گره خورده است و همان‌گونه که با قرآن در ماه رمضان انس داریم باید با امام زمان (عج) نیز انس داشته باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار