رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-01 17:48 شماره خبر : 6060 https://sobhtoos.ir/short/462Ko 0
امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام:

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌منزله مردم‌سالاری دینی و اقتدار ملی است‌.

مولوی جامی‌الاحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌منزله مردم‌سالاری دینی و اقتدار ملی است‌.

وی تصریح کرد: انتخابات و شرکت در آن نماد مردم سالاری دینی است و مردم در ۱۱ اسفندماه باید از این حق خود استفاده کنند.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام با اشاره به دسیسه‌های مداوم جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی، بیان داشت: جنگ ادراکی و شناختی شکل جدیدی از نبرد جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام بیان داشت: در طول بیش از چهار دهه‌ پس از وقوع انقلاب اسلامی، باوجود تحریم، جنگ‌، تهدید و مشکلات داخلی، کشور ایران در علوم مختلف با یاری خداوند هر روز در حال پیشرفت و ارتقا است.

مولوی جامی‌الاحمدی خاطر نشان کرد: کشور ایران در زمینه ارتقا دانش هسته‌ای در ردیف پنجم و در حوزه هوا و فضا جزء ۱۰ کشور برتر دنیا قرار دارد و در همه حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و فنی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: قبل از انقلاب پنج درصد تولیدات دفاعی در داخل کشور تولید می‌شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی اکنون این توان تولیدات دفاعی به ۹۰ درصد رسیده است.

امام جمعه اهل سنت تربت‌جام در پایان اظهار داشت: با حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند به جبهه استکبار . جهانیان ثابت می‌کنیم که با وجود همه مشکلات اقتصادی هنوز دلسوز کشور، نظام و انقلاب خود هستیم و به پشتیبانی از آن می‌پردازیم.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار