رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-10 18:50 شماره خبر : 8041 https://sobhtoos.ir/short/Ngo35 0
حجت‌الاسلام ماندگاری در مشهد:

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: مجاهدت و مقاومت ما با قرآن‌ و عترت است و اقدام رژیم غاصب صهیونیستی ما را از مسیر پر افتخاری که در آن‌ قرار گرفتیم لحظه‌ای متوقف نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری عصر امروز در اجتماع خودجوش مردمی مشهد که به‌منظور محکومیت جنایت صهونیست‌های خبیث در جریان شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش اسلامی حماس، برگزار شد، اظهار کرد: مجاهدت و مقاومت ما با قرآن و عترت است، در عین حال خداوند متعال در آیه ۱۷۴ سوره آل عمران می‌فرماید شیطان می‌خواهد شما را بترساند، شیطان می‌خواهد در روز تحلیف ترس بیفکند ولی ما از آمریکا نمی‌هراسیم.

وی تصریح کرد: اسرائیلی که در جنگ اعراب ۶ روزه طومار آنها را پیچید ۱۰ماه هست که از پس یک گروه مقاومت مردمی بر نیامده است.

ماندگاری ادامه داد: افتخار ما شهادت است و این حرکات کورکورانه و بزدلانه ما را متوقف نمی‌کند، اسرائیل می‌خواهد زودتر از ۲۵سال نابود شود.

وی افزود: وقتی امام راحل از دنیا رفتند خیلی ناراحت بودیم، خدمت علما رفتیم و گفتند ناراحت نباشید خدا یا مثل یا بهترش را به ما می‌دهد و خدا حضرت آقا را به ما داد.

ماندگاری با اشاره به اینکه، مکتبی که شهادت دارد شکست ندارد، گفت: اسماعیل هنیه را شهید کردند و ما از این مسائل سخت‌تر گذارندیم، روزی در ایران می‌گفتیم یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، امروز در جای‌جای جهان این بانگ بلند است

وی گفت: همه این اتفاقات مربوط به حوادث قبل از ظهور است چرا که ظلم‌ستیزی و مظلوم‌یاوری جهانی شده و حتی دانشجویان آمریکایی به فارسی همین شعارها را سر می‌دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار