رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-03 09:23 شماره خبر : 6069 https://sobhtoos.ir/short/erXnZ 0
مسئول دفتر خبری صدا و سیمای نیشابور:

مسئول دفتر خبری صدا و سیمای نیشابور گفت: پخش کلیپ‌ها و مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب ایجاد شور و نشاط انتخابات و افزایش مشارکت می‌شود.

علی سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: سازمان صدا و سیما در این دوره از انتخابات دست به ابتکار ایجاد ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سراسر کشور زد، که سهم استان خراسان رضوی ۱۲ کانال و حوزه انتخابیه نیشابور یک کانال است.

مسئول دفتر خبری صدا و سیمای نیشابور بیان کرد: نام کانال ایجاد شده برای شهرستان نیشابور سیمرغ است که شهروندان در فهرست کانال تلویزیونی خود، این شبکه را با نام انتخابات ۸۲ دریافت می‌کنند.

وی تشریح کرد: کلیپ تبلیغاتی حدود ۲۵ نامزد حوزه انتخابیه نیشابور که در سامانه صدا و سیما ثبت‌نام کرده‌اند، طی یک هفته قانونی تبلیغات، به صورت ۲۴ ساعته و به ترتیب حروف الفبا از کانال سیمرغ رسانه ملی پخش‌ می‌شود.

سعادتمند بیان کرد: به زودی مناظره ۲۰ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه نیشابور که داوطلبانه در ضبط برنامه مناظرات حضور یافته‌اند، پخش می‌شود.

مسئول دفتر خبری صدا و سیمای نیشابور با ذکر این مطلب که ایجاد کانال تلویزیونی سبب کاهش هزینه‌های تبلیغات و نیز کاهش تبلیغات کاغذی می‌شود، تاکید کرد: تبلیغات نامزدها در کانال انتخابات اقدام موثری در راستای آگاهی‌بخشی و انتخاب نامزد اصلح، برای آحاد مردم از جمله افرادی است که شرایط خارج شدن از منزل و شناخت نامزدها در فضای عمومی و تبلیغات خیابانی را ندارند.

وی تصریح کرد: پخش کلیپ‌ها و مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی، سبب ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و افزایش مشارکت در دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبر خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار