رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-06-03 17:53 شماره خبر : 8314 https://sobhtoos.ir/short/Nj5l0 0
مدیر شرکت توزیع برق کاشمر خبر داد:

مدیر شرکت توزیع برق کاشمر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

محمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» در حاشیه آیین کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به سایت A مسکن ملی شهرستان کاشمر؛ ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: مدیریت برق شهرستان کاشمر در یک حوزه نسبتاً وسیع با ۷۳ هزار مشترک حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ پست توزیع ارائه خدمات را به مشترکین دارد.

وی با بیان اینکه تبدیل ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خود نگه‌دار با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان یکی از پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت، تحویل برق مطمئن به مشترکین، بهبود افت ولتاژ، بهبود حریم شبکه و افزایش ایمنی شبکه و.. از جمله مزایای این پروژه است.

مدیر شرکت توزیع برق کاشمر با تأکید بر اینکه در پایان سال ۱۴۰۴ کل شبکه برق شهرستان به کابل خود نگه‌دار تبدیل می شود و اجرای این پروژه بدون اعمال خاموشی انجام خواهد شد، تصریح کرد: اگر بخواهیم برق را قطع و تبدیل سیم‌های قدیمی به کابل خود نگه‌دار انجام دهیم مطمئناً آسان‌تر خواهد بود؛ ولی اگر برای این حجم کار اعمال خاموشی انجام شود مطمئناً خاموشی زیادی به مشترکین تحمیل می شود که نیروهای شرکت توزیع برق بدون اعمال خاموشی این اقدام را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کار تبدیل و نوسازی کل شبکه در حدود ۳ الی ۴ سال انجام خواهد شد که کار بسیار بزرگی است که تا پایان امسال بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر اجرا خواهد شد، اذعان کرد: احداث ۴ هزار و ۲۰۰ متر شبکه، نصب ۳۷ ترانسفورماتور به ظرفیت یک هزار و ۵۵۰ کیلووات در طرح‌های نیرورسانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.

بهشتی با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی لوازم مشترکین و شبکه در قالب تعویض ۴۵۵ دستگاه کنتور سه‌فاز پرمصرف در شهرستان کاشمر بالغ بر ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، عنوان کرد: در حال حاضر در طول شبکه ۴۳ نقطه هوشمند رویت پذیر و کنترل‌پذیر در سطح شهرستان داریم و جزو شهرستان‌های برتر به نسبت طول شبکه هستیم و بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ اشتراک رویت پذیر در سطح شهرستان وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه کلنگ‌زنی پروژه تأمین برق مسکن ملی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیز انجام شد که امیدواریم در دو ماه آینده کل پروژه انجام شود و مشترکین بتوانند از این نعمت برای منازل خود استفاده کنند، تشریح کرد: توسعه شهری و روستایی برای متقاضیان جدید به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان کاشمر افتتاح شد.

مدیر شرکت توزیع برق کاشمر با اشاره به اینکه پایه‌های مزاحم در معابر شهری یکی از معضلاتی است که بسیاری از حوادث با این حوزه مرتبط می شود، ابراز کرد: از ابتدای سال تا به امروز ۷۵۰ میلیون تومان برای جابه‌جایی پایه‌های مزاحم هزینه شده است.

وی همچنین بیان کرد: پروژه احداث ۲۵۰ متر شبکه و پست هوایی ۲۰۰ کیلوواتی در تقاطع خیابان شهریار و ایرج میرزا با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون تومان و طرح بهارستان روستای رزق‌آباد شامل احداث ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و پست توزیع هوایی ۱۲۵ کیلوواتی با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که هم‌زمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ بازسازی خطوط اصلی حاشیه جاده خلیل‌آباد به کاشمر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بر زمین زده شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار