رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-23 15:00 شماره خبر : 8593 https://sobhtoos.ir/short/V9YvP 0
امام جمعه سرخس:

امام جمعه سرخس گفت: به برکت جانفشانی حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی‌ها، جبهه مقاومت که جبهه وحدت مسلمانان و باعث اقتدار مسلمانان است، شکل گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) وجود نازنین‌شان محور وحدت است.

امام جمعه سرخس افزود: همه مسلمانان با همه سلایق و مذاهب محبت به رسول خدا می‌ورزند و وجه مشترک مسلمانان محبت به پیامبر اسلام است.

وی بیان کرد: مراد از وحدت در بین‌الملل وحدت در جهان اسلام است؛ بین همه کشورهای اسلامی باید وحدت اتفاق بیفتد.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: وحدت در کشورهای اسلامی چون ضعیف است، رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زند؛ اگر مسلمانان لبیک به ندای خدا و رسول او می‌گفتند که همان وحدت است، رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کرد چنین کشتاری راه بیندازد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: به برکت جانفشانی حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی‌ها و جبهه مقاومت که جبهه وحدت مسلمانان و باعث اقتدار مسلمانان است، شکل گرفته است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: وحدت درونی کشور نیز وحدت بین مردم با مردم، مسئولان با مسئولان و مردم با مسئولان است.

وی اضافه کرد: همه ما ایرانی و مسلمان و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هستیم و ندای ما باید وحدت باشد، هر چند سلایق مختلف است.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: وحدت اگر شکل بگیرد، دیگر شاهد دوقطبی‌ها نیستیم؛ تنها دوقطبی ما دوقطبی انقلاب اسلامی و استکبار است و دوقطبی‌های دیگر کاذب است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: شیعه و سنی مسلمان هستند و در مشترکات باید باهم بسازند؛ رژیم صهیونیستی تصمیم بر نابودی اسلام دارد و خاکریز اول غزه است و در حال نسل‌کشی مسلمانان‌ است.

وی ادامه داد: اعتقاد رژیم صهیونیستی این است که غیر یهودی‌ها از بین بروند؛ در دشمنی‌ با استکبار همه مسلمانان باید وحدت داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: الحمدلله وحدت خوبی بین مسلمانان حکم‌فرما شده و رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است؛ اختلافات و اعتراضات درونی رژیم صهیونیستی و وحدت در جبهه مقاومت این رژیم کودک‌کش را به‌زودی نابود خواهد کرد.

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره تولیدات هنری که فرمودند؛ این تولیدات باید دائمی بوده و خروجی هم داشته باشد، گفت: کار فرهنگی هرچند زمان‌بر است، اما شدنی است و باید هم دائمی و هم خروجی داشته باشد؛ در حل مسائل اقتصادی هم باید اقدامات دائمی و هم دارای خروجی باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به بروز برخی مسائل در شهرستان سرخس بیان کرد: متاسفانه برخی منکرات در شهرستان شیوع پیدا کرده و مظاهر بی‌حجابی هم در حال گسترش است؛ نگذاریم دهن‌کجی به ارزش‌ها شیوع پیدا کند؛ این سفره گناه که علنی شده، باید جمع شود؛ سکوت در برابر گناه، گناه است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار