رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-30 12:32 شماره خبر : 6650 https://sobhtoos.ir/short/4zj8B 0
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد:

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد از دستگیری متهم به ۱۲ فقره سرقت لوازم‌خانگی در این شهرستان خبر داد.

مهدی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل خانه در سطح شهرستان خلیل‌آباد پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با بررسی میدانی صحنه‌های سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و تعداد قابل‌توجهی وسایل سرقتی از جمله فرش، تلویزیون ال‌سی‌دی، دوچرخه، لپ‌تاپ و غیره را از مخفیگاهش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۱۲ فقره سرقت وسایل خانه از نقاط مختلف سطح شهرستان خلیل‌آباد اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه شهروندان توصیه‌های پیشگیری از سرقت منزل را جدی بگیرند، تصریح کرد: تصور این است که سرقت منزل در نیمه‌های شب انجام می‌شود درحالی‌که زمان سرقت منزل مشخص نیست و سرقت در اوایل شب تا نیمه‌شب نیز فراوانی زیادی دارد و این سرقت‌ها در فاصله زمانی کوتاه صورت می‌گیرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه شهروندان همیشه به هنگام خروج از منزل از قفل بودن درب قسمت‌های مختلف اطمینان حاصل کنند و از قرار دادن کلید بر روی آن خودداری کنند، اذعان کرد: همچنین از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل از بازگوکردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس بپرهیزید.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان حتی‌الامکان درهای ورودی و داخلی منزل خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کنند، عنوان کرد: افزایش احساس امنیت مهم‌ترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ دراسرع‌وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار