رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 09:59 شماره خبر : 6783 https://sobhtoos.ir/short/4ZPbD 0
معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس:

معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: به‌مناسبت هفته کار و کارگر، در مراسمی از کارگران نمونه و فعال واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سرخس تقدیر شد.

محمدرضا برهمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: در این مراسم که با حضور نمایندگان جامعه کارگری واحد‌های تولیدی منطقه، امام جمعه سرخس، فرمانده سپاه سرخس، فرمانده انتظامی سرخس، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و همچنین مدیران منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، از ۴۰ نفر از کارگران نمونه واحد‌های تولیدی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی قدردانی شد.

معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: عزت، استقلال و رونق اقتصادی کشور وابسته به تولید است و کارگران یکی از عوامل تحقق این اهداف راهبردی خواهند بود.

وی بیان کرد: کمک به معیشت کارگران و همچنین ارائه خدمات مطلوب و شایسته به آن‌ها، مهم‌ترین هدفی است که در واحد کار، خدمات و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سرخس دنبال می‌شود.

برهمند مهم‌ترین رکن توسعه منطقه ویژه اقتصادی سرخس را نیروی کار ماهر، مجرب و متعهد عنوان کرد و افزود: در دو سال اخیر معادل ۱۰ سال گذشته، فعالیت اقتصادی انجام شده که آمارهای مربوط به ورودی و خروجی‌های منطقه گویای این ادعا است.

معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس خطاب به کارگران گفت: با همت شما شاهد ترانزیت، صادرات و واردات سالانه سه ونیم میلیون تن کالا از مرز سرخس هستیم که در صورت استقرار منطقه آزاد، افزایش نیروهای کار و توسعه زیرساخت‌ها، این عدد به ۱۵ میلیون تن خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ۲۵ سال از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سرخس می‌گذرد و در این سال‌ها شاهد تصویب چندین باره لایحه ایجاد منطقه آزاد بودیم که هر بار بنا به دلایلی موافقت نهایی صورت نمی‌گرفت، اما این بار با تلاش و همدلی مثال‌زدنی مدیران شهرستان سرخس و پیگیری مدیرعامل منطقه پس از طرح در صحن علنی مجلس، در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تأیید شد.

برهمند در پایان گفت: با تبدیل منطقه ویژه به آزاد و توسعه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان بومی شهرستان بیشتر از گذشته محقق می‌شود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار