رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 13:16 شماره خبر : 6712 https://sobhtoos.ir/short/Ng5pr 0
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد:

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در کاشمر برای رقابت ۳ هزار و ۱۹ نفر اندیشیده شده است.

امین حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه مرکز آموزش علی کاشمر مجری برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در این شهرستان است، اظهار داشت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری برای پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با رقابت ۳ هزار و ۱۹ نفر داوطلب مرد و زن برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۲۷۰ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی شامل ۸۴ نفر مرد و ۱۸۶ نفر زن، ۹۹۶ نفر در گروه آزمایشی شامل ۶۲۶ نفر مرد و ۳۷۰ نفر زن، یک هزار و ۴۳۰ نفر در گروه آزمایشی علوم‌تجربی شامل ۹۰۱ نفر مرد و ۵۲۹ نفر زن، ۱۳۵ نفر در گروه آزمایشی هنر شامل ۹۹ نفر مرد و ۳۶ نفر زن و ۱۸۸ نفر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی شامل ۱۰۱ نفر مرد و ۸۷ نفر زن حضور دارند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون‌های سراسری در کاشمر با اشاره به اینکه سه حوزه امتحانی برای کنکور سراسری در کاشمر پیش‌بینی‌شده است که شامل دانشگاه پیام‌نور، مرکز آموزش عالی و جهاد دانشگاهی کاشمر می‌شود، تصریح کرد: فرایند برگزاری آزمون، صبح از ساعت ۸ و عصر از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون بسته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همه متقاضیان باید قبل از بسته‌شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند، اذعان کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز دو‌شنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته شده است.

حسینی با بیان اینکه داوطلبان از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، عنوان کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار