رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 17:19 شماره خبر : 6731 https://sobhtoos.ir/short/4LXAn 0
فرماندار رشتخوار خبر داد:

فرماندار رشتخوار گفت: طرح نهضت ملی مسکن در بهترین منطقه شهر جنگل رشتخوار اجرا شده است، ۴۱۴ نفر واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر جنگل هستند که قریب به ۱۹۰ نفر آنان تأیید نهایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین باهوش در جلسه شورای ملی مسکن بخش جنگل شهرستان رشتخوار که  صبح امروز در سالن اجتماعات بخشداری این بخش برگزار شد، گفت: هر چه قدر در بین دستگاه‌های خدمات رسان در تعامل باشیم، بدون شک مشکلات راحت‌تر حل خواهد شد و با تعامل و همفکری هزینه‌ها کاهش پیدا خواهند کرد.

فرماندار رشتخوار در ادامه این مطلب عنوان کرد: در شهر جنگل در طرح نهضت ملی مسکن شهری خوب کارشده است ولی هنوز جای کار دارد و کارها به‌خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهری بهترین منطقه در شهر جنگل اختصاص داده‌شده است و همچنین برای طرح جوانی جمعیت و الباقی متقاضیان نهضت ملی مسکن هم ۱۱ هکتار از اراضی این شهر در دست اقدام است.

باهوش در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن روستایی سیاست دولت بر این است که متقاضیان این طرح در روستاها شناسایی شوند و آمار افراد احصاء گردد، در روستاهایی که زمین ملی داریم در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم و اگر در روستایی زمین ملی وجود نداشته باشد از مسیر زمین‌های خود مالکی طرح را جلو خواهیم برد.

وی با تأکید بر اینکه در شهر جنگل ۴۱۴ نفر واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند که قریب به ۱۹۰ نفر آنان تأیید نهایی شده‌اند، اظهار کرد: ما باید در این مسیر به مردم کمک کنیم و با گره‌گشایی از مشکلات مردم کار را به‌پیش ببریم.

گفتنی است روستاهای آهنگران، جنت‌آباد و چاهشورک از توابع بخش جنگل دارای اراضی ملی است و در سایر روستاهای این بخش می‌توانیم با رضایتمندی اهالی از اراضی خود مالکی استفاده کنیم و همچنین در روستاهای علی‌نقی و دوچاهی پیگیری لازم برای استفاده از اراضی ملی در دست اقدام است.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار