رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-15 09:55 شماره خبر : 6817 https://sobhtoos.ir/short/4x9g6 0
امام جمعه موقت نیشابور:

امام جمعه موقت نیشابور گفت: عملیات وعده صادق همواره باید زنده بماند و حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت الاسلام سلامی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با اشاره عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: قبل از انجام عملیات، دیدها و نگرش‌ها این بود که اسرائیل می‎خواهد ایران را وارد  جنگ کند، رژیم صهیونیستی دنبال بهانه است و می‌خواهد جنگ را به بیرون از مرزهای غزه بکشاند و عده‌ای قلم به‌دست تبعات جنگ را مطرح کردند لذا یک نوع نگرانی، استرس و تزلزل بازار قبل ازعملیات در فضای جامعه ما حاکم بود اما بعد از این عملیات، اوضاع تغییر کرد.

وی با بیان‌اینکه در زمان انجام این عملیات، دشمن و حامیان رژیم صهیونسیتی در اوج آمادگی خود قرار داشتند، ادامه داد: لذا  دشمن به هیچ عنوان از انجام این عملیات غافلگیر نشد اما ما در شیوه و راهبرد عملیات، دشمن را اغفال کردیم.

امام جمعه موقت نیشابور افزود: عملیات وعده صادق بزرگترین عملیات پهبادی و موشکی در کلیه جنگ‌های دنیا بود همچنین در این عملیات جمهوری اسلامی ایران از نسل سلاح‌های قوی استفاده کرد.

حجت الاسلام سلامی با اشاره به‌اینکه بزرگترین ناو آمریکا که یکی از مجهزترین ناوهای این کشور بود، تنها توانست دو موشک از 11موشکی که از ایران رها شد را رهگیری کند و این شاهکار جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با انجام این عملیات توانست، کشوری که در جهان عربده می ‌کشید و تهدید می‌کرد را ذلیل کرده و آبرویش را در سطح جهانی ببرد.

امام جمعه موقت نیشابور در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: این اعتراضات بزرگترین حرکت در تاریخ آمریکاست. بیش از 100 دانشگاه معتبر بزرگ در این اعتراضات و تحصن‌ها حضور دارند و بیش‌از 2000 دانشجو و استاد تاکنون زندانی شده‌اند و این اعتراضات دانشجویی به کشورهای دیگر نیز سرایت کرده است.

حجت الاسلام سلامی با بیان‌اینکه این دانشجویان به مسئولان توهین نکردند، حرکت های ناهنجار انجام ندادند و برخلاف موازین این کشور، حرکتی انجام ندادند بلکه این اعتراضات متواضعانه، مودبانه بود، گفت: این معترضین دو خواسته را مطرح کردند، اول اینکه به دفاع از ملت مظلوم فلسطین این نسل‌کشی را متوقف کنید و این برای صهیونیست‌ها خطر بزرگی است و دومین خواسته این است که دست از حمایت این رژیم آدم‌کش و نسل‌کش بردارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار