رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-09 15:07 شماره خبر : 5842 https://sobhtoos.ir/short/N2lre 0
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: همه باید برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تلاش کنیم و امروز هر رأی ما یک موشک به سینه دشمن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سردار علی‌اکبر افراسیابی ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی است و مأموریت ما هم یک مأموریت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه قطعاً مأموریت اصلی نظام، کار فرهنگی است، خاطرنشان کرد: کار راهیان نور هم یک عملیات فرهنگی است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه کار فرهنگی یک مأموریت بسیار سختی است در صورتی که اسم آن جنگ نرم است، تصریح کرد: باید بتوانیم این عملیات فرهنگی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان فرهنگی نیز کار سختی در جامعه دارند، اذعان کرد: همیشه در حوزه امر به معروف به دنبال نهی از منکر هستیم در صورتی‌ که کار فرهنگی به معنای اجرای امر به معروف است و باید مردم را به سمت خوبی‌ها و ارزش‌ها هدایت کنیم.

سردار افراسیابی با تأکید بر اینکه کار فعالان فرهنگی هم باید هدایت جامعه به سمت خوبی‌ها و ارزش‌ها باشد و مطمئناً این مسیر سختی‌هایی هم دارد، عنوان کرد: کار فرهنگی بسیار حائز اهمیت است چون در انقلاب اسلامی یکسری محدودیت‌هایی داریم و از هر ابزاری نمی‌توانیم برای پیشبرد امور فرهنگی و اهداف خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خلبانانی در دفاع مقدس بودند که به خاطر اینکه زن و بچه مردم عراق روی پل بودند آن پل را منهدم نکرد و در بین آماج گلوله‌ها و آتش دور زد تا آن زن و بچه عراقی از روی پل رد شوند و بعد آن پل را منهدم کرد، افزود: کار فرهنگی در جمهوری اسلامی یک کار بسیار سختی است و باید بتوانیم در عین‌ حالی‌ که این کار را انجام می‌دهیم به شخصی ظلم نشود و حق فردی هم ضایع نشود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه در کار فرهنگی شاید عاملان آن دیده نشوند و باید در این مسیر خود را هزینه کنیم، تشریح کرد: شاید در این مسیر هم مورد آماج حمله و توهین قرار بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه اگر کار اثربخش و تقویت جمهوری اسلامی و امیدوارکردن مردم به دین و انقلاب و نظام است باید کار را ادامه دهیم، بیان کرد: اگر معنای کار فرهنگی را از ابتدای انقلاب متوجه می‌شدیم وضعیت بهتری نسبت به امروز داشتیم.

سردار افراسیابی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب توانسته این انقلاب و کشور را سرپا نگه دارند، تاکید کرد: امروز کار مهم ما در دهه فجر زنده کردن دوباره انقلاب اسلامی است که همان انتخابات است و در این مسیر باید هر تلاشی را به کار ببریم.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تلاش کنیم و امروز هر رأی ما یک موشک به سینه دشمن است، اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو نیز فتح خرمشهر دیگری محسوب می‌شود و حتی از بسیاری از عملیات‌ها نیز بزرگ‌تر و حائز اهمیت‌تر است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه عملیات بزرگ انتخابات بیشتر از عملیات‌هایی که انجام دادیم مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی با هنر خود به شیوه‌های مختلف نیز می‌توانند در افزایش مشارکت تاثیرگذار باشند و از دهه فجر و جشن‌های شعبانیه باید حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در نیمه شعبان باید جشن پیروزی در عملیات بزرگ انتخابات را برگزار کنیم، تصریح کرد: کار فرهنگی و هنری جهاد تبیین محسوب می‌شود و تأثیرگذاری آن از سخنرانی می‌تواند بیشتر باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار