رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 16:27 شماره خبر : 6675 https://sobhtoos.ir/short/en0MM 0
رئیس کمیته امداد کاشمر خبر داد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مجید حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با روز گرامیداشت دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان کاشمر توزیع شد، خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی با کمک خیران و مودیان زکات شهرستان جمع‌آوری و توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر با قدردانی از حمایت‌های خیران و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف سال، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی، شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، دو بسته ماکارونی، دو بسته سویا، یک عدد رب گوجه‌فرنگی، یک بسته لوبیا، دو عدد تن ماهی و یک عدد آبلیمو است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته‌های معیشتی توسط خیران و مودیان زکات شهرستان کاشمر هزینه شده است.

حسین‌زاده با تأکید بر اینکه این بسته‌های معیشتی که توسط خیران تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان کاشمر توزیع شد، اذعان کرد: رزمایش توزیع این سبد کالا با میزبانی روستای «قوژد» انجام شد و در بین مددجویان روستاهای قوژد، اسحاق‌آباد، تل‌آباد و قوچ پلنگ توسط مددکاران اداره کمیته امداد کاشمر توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و کمک نیکوکاران توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت‌های مختلف استمرار داشته باشد، عنوان کرد: این نهاد متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان شده و همواره شناسایی خانوارهای نیازمند و کمک‌رسانی به آن‌ها را در دستور کار دارد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر با اشاره به اطعام مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر در ماه مبارک رمضان، تشریح کرد: بیش از ۱۱۲ هزار پرس غذای گرم با کمک خیران و نیکوکاران کاشمری بین نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه تعداد ۳۱ آشپزخانه مهدوی در طرح اطعام مهدوی به نیازمندان شهرستان خدمات‌رسانی کرده‌اند، افزود: علاوه بر اطعام مهدوی، طرح افطاری ساده برای عموم مردم، به همت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری انجام شد و تعداد ۳۴ هزار افطاری ساده با کمک‌های مردمی در شهرستان توزیع شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار