رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/08 Sunday - 2024 29 September الأحد ، 26 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-08 07:34 شماره خبر : 8815 https://sobhtoos.ir/short/4O9ME 0
امام جمعه قوچان مطرح کرد:

امام جمعه قوچان گفت: بر اساس وعده‌های الهی در خصوص پیروزی مسلمانان و بشارت رهبر انقلاب طی روزهای گذشته مبنی بر پیروزی غزه، حزب‌الله و لبنان، قطعا شهادت سید حسن نصرالله مقدمه پیروزی حزب‌الله خواهد بود.

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به تعداد محدود مسلمانان در جنگ‌های صدر اسلام همچون جنگ احزاب، بدر، خندق و ... بر اساس آیات قرآنی، اظهار کرد: توکل قوی آن‌ها به خداوند در همان شرایط پیروزی را نصیب مسلمانان کرد.

وی بیان کرد: انگیزه الهی که در دل رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به چشم می‌خورد امروز در دل نیرو‌های حزب‌الله و جبهه‌های مقاومت در دنیا دیده می‌شود.

امام جمعه قوچان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته که از امکانات اندک ایران در دفاع مقدس یاد کردند اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس جهاد فی سبیل‌الله بود، در این جهاد رزمندگان برای خدا آمدند، در راه او جهاد کرده و اموال و جان‌شان را در این راه تقدیم کردند، این‌ها فرشتگان الهی هستند که در قالب انسان دیده می‌شوند. 

هراتی مطلق شهادت رهبر مقاومت و دبیر‌کل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله را تروری ناجوانمردانه دانست و ادامه داد: با ترور و شهادت سید حسن نصرالله، حزب‌الله تمام نمی‌شود بلکه قبل او نیز شهیدانی همچون سید عباس موسوی پرچم‌دار حزب‌الله بودند و بعد از این شهید نیز مقاومت و حزب‌الله باقی می‌ماند.

وی یادآور شد: شهید سید حسن نصرالله در طول حیات پاکش مجاهد فی سبیل‌الله بود، در این سالها تشکیلاتی را مدیریت و آماده کرد که امروز در خدمت ولی‌ امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.

امام جمعه قوچان با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته بشارت پیروزی غزه، حزب‌الله و لبنان را دادند وقطعاً شهادت سید حسن نصرالله مقدمه پیروزی حزب‌الله خواهد بود، افزود: بر اساس وعده‌های خداوند تبارک و تعالی به زودی مشرکان و کفار ذلیل و مسلمانان پیروز میدان خواهند بود.

هراتی مطلق خاطر نشان کرد: اگر سرداران، رهبران حزب‌الله و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را ترور می‌کنند نتیجه آن پیروزی و شفای قلب مومنان است.

 وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب پس از شهادت سید حسن نصرالله که جنایتکاران صهیونیست را بسیار کوچک‌ خواندند که بتوانند به ساحت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ای وارد کنند، تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب نیروهای مقاومت منطقه را پشتیبان حزب‌الله یاد می‌کنند یعنی مردم نگران نباشند اگر سید حسن نصرالله به شهادت رسید سید علی الحسینی‌الخامنه‌ای هست.

امام جمعه قوچان ادامه داد: امروز باید بدانیم و آگاه باشیم دشمن برای ما برنامه‌ریزی کرده و رهبر انقلاب دوباره جریان نفوذ را بازخوانی کرده‌اند، شهید سید حسن نصرالله نیز توسط جریان نفوذ به شهادت رسید.

هراتی مطلق تأکید کرد: در این کشور زمانی جریان دیپلماسی موفق است که دیپلماسی مقاومت باشد، دیپلماسی شهید رئیسی باشد، دیپلماسی شهید امیرعبداللهیان باشد، هم در میدان باشد هم ضربه ناکام به دشمن بزنند و هم برای دشمن خط و نشان بکشد نه اینکه در سازمان‌ملل در نیویورک آن‌طور صحبت کنیم که آن‌ها فکر کنند هرچه بخواهند می‌توانند انجام دهند. 

وی اضافه کرد: امروز به دیپلماسی و خط مشی مبارزاتی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند نیازمند هستیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار