رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-01 16:02 شماره خبر : 8300 https://sobhtoos.ir/short/V0lOg 0
همزمان با هفته دولت؛

فرماندار قوچان گفت: همزمان با هفته دولت 187 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ٨٨٧ میلیارد و ٣٩٠ میلیون تومان در قوچان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، عباسعلی صفایی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال 28 دستگاه اجرایی پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان قوچان را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: در این هفته ٢٠٢ پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴٩ میلیارد و ٩٣١ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

فرماندار قوچان بابیان اینکه 187 پروژه با اعتبار بالغ بر ٨٨٧ میلیارد و ٣٩٠ میلیون تومان پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال است، تصریح کرد: ١۵ پروژه با اعتبار ١۶٢ میلیارد و ۵۴١ میلیون تومان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

صفایی ادامه داد: شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت این شهرستان ازنظر اعتباری امور آب با یک پروژه ١٧۵ میلیارد تومانی، آموزش‌وپرورش با هفت پروژه ١٠۴ میلیارد تومانی و دانشگاه صنعتی قوچان با سه پروژه ٨۵ میلیارد تومانی هستند.

وی بخشداری‌های این شهرستان را دارای بیشترین سهم پروژه‌ای در این ایام دانست و افزود: از میان 4 بخش در شهرستان قوچان بخش قوچان عتیق با 46 پروژه و اعتباری بالغ بر ٨ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان بیشترین پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار