رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-05 09:15 شماره خبر : 8767 https://sobhtoos.ir/short/Nj5Md 0
همزمان با ششمین روز هفته دفاع مقدس؛

همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس هفت پروژه عمرانی بسیج با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت‌حیدریه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: نخستین پروژه دو پارکینگ موتوری و تجهیزات گردان‌های بسیج است که کلنگ احداث آن در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در سال ۱۴۰۲ بر زمین زده شد و این پروژه با صرف هزینه ۱۶ میلیارد ریال امروز افتتاح و تحویل گردان‌های امنیتی امام علی علیه‌السلام شد. 

وی بیان کرد: همچنین پنج پایگاه مقاومت بسیج در زمینی در مجموع به متراژ ۳۵۰ متر مربع که سال قبل کلنگ احداث آن در مناطق مختلف شهری و روستایی زده شده‌بود، امسال با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و تحویل بسیجیان شد. 

 وی از پایگاه‌های مقاومت بسیج روستای دوغشک بخش مرکزی، روستای بک‌لنگی بخش رخ، شهر کدکن و همچنین پایگاه بسیج واقع در شهرک ولی‌عصر عجل‌الله به عنوان پنج پروژه پایگاهی یاد کرد و افزود: ساخت این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی سپاه بوده و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم این پایگاه‌های بسیج که همیشه در حوزه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، جهادی و اقتصادی در کنار مردم بودند را تجهیز کنیم. 

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه یکی از مهم‌‌ترین فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج را برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: شناسایی عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، کمک به رفع محرومیت مناطق کم‌برخوردار و همچنین تبیین فرهنگ کار و تلاش و مطالبه‌گری بخشی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج به‌شمار می‌رود. 

در حال حاضر ۳۶۵ پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر در شهرستان تربت‌حیدریه فعالیت دارند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار