رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-20 19:37 شماره خبر : 6554 https://sobhtoos.ir/short/VbP9R 0
عضو انجمن بین‌المللی همکاری علمی ایران‌شناسی:

عضو انجمن بین‌المللی همکاری علمی ایران‌شناسی گفت: پرستاران در غزه و فلسطین حامیان و حاملان اصلی رخ دادهایی هستند که می‌توانند هنرمندانه و بدون هرگونه غرض و شائبه روایتگری نسبت به مسائل و موضوعات انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، علیرضا باوندیان عصر امروز در ششمین کرسی بین‌المللی مجمع علمی اندیشمندان آزادی‌خواه جهان با هدف بررسی زیست‌بوم غزه در موسسه عالی فردوس مشهد اظهار کرد: امروز در عرصه هنر نیازمند یک استراتژی کارآمدی هستیم که در کالبد جهان اسلام مؤثر باشد و این مسئله به ارائه سیاست‌گذاری و راهکار ملزم است.

وی با یادآوری این مطلب که در عرصه هنر، استراتژی مبتنی بر اقلیم جهان اسلام وجود ندارد، بیان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم نیروهای کارآمدی را جمع کنیم که زیرمجموعه یک نظام اقتصادی و رسانه‌ای خاص قرار داشته باشند و حتی بانک جامع اطلاعات هنرمندان دفاع مقدس ایجاد نشده است.

عضو انجمن بین‌المللی همکاری علمی ایران‌شناسی با تأکید بر اینکه پرستاران بهترین روایتگران اتفاق‌ها و مسائل فلسطین و غزه هستند، گفت: پرستاران در غزه و فلسطین حامیان و حاملان اصلی رخ دادهایی هستند که می‌توانند هنرمندانه و بدون هرگونه غرض و شائبه روایتگری نسبت به مسائل و موضوعات انجام دهند.

باوندیان تصریح کرد: هنگام بروز جنگ، کسی می‌تواند در آن پیروزی داشته باشد که نظام رسانه‌ای قوی داشته باشد اما متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم در حوزه هنر نیروها را در یک محور و بر اساس سیاست‌گذاری مشخصی حرکت دهیم.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار