رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-30 11:44 شماره خبر : 6648 https://sobhtoos.ir/short/NKQBJ 0
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضاعلیه‌السلام:

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: دو عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بیانگر مولفه‌های قدرت در غرب آسیاست که دیواره‌های امنیتی، اطلاعاتی و گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام موسی سلیمانی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگاه فرامنطقه‌ای و آینده نگری دارند و تصمیمات معظم‌له محدود به زمان نیست، لذا هر آنچه از لسان رهبری نظام بیان می‌شود قطعا در آن‌ آینده‌ دیده شده‌است. 

وی به مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امید از مهم‌ترین عوامل قدرت است و ملت و کشوری که امیدوار به وعده الهی باشد یقینا نصرت خداوند متعال آنها را همراهی خواهد کرد. 

سلیمانی از علم و پژوهش به‌عنوان دومین مولفه قدرت انقلاب اسلامی‌یاد کرد و افزود: پیشتازی در عرصه علم و پژوهش اقتدار افرین است، در عین حال غرب چند گزینه برای مقابله با توانایی علمی ایران به کار بسته‌است که در گام نخست جذب نخبگان را در دستور قرار داده و متاسفانه طیفی از نخبگان هم تفاضا دارند در خارج از کشور تحصیل کنند. 

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام بیان کرد: گام دوم در مقابله با حرکت علمی ایران حذف نخبگان است که بارها در کشور با تروروهای کورکورانه خود دانشمندان و نخبگان علمی‌کشور را به شهادت رساندند. 

سلیمانی اضافه کرد: اقتدار نظامی سومین مولفه قدرت است و کشوزی که بتواند ان را تبدیل به مهارت کند بسیار ارزشمتد است، لذا جمهوری اسلامی ایران در کنار تجهیزات و امکانات نظامی‌توانسته ان را تبدیل به مهارت کند. 

وی تاب‌آوری و حمایت مردم را چهارمین مولفه قدرت برشمرد و افزود: صبر و پشتیبانی مردم بسیار مهم است و مردمی که در برابر تلاطم مقاوم باشند به طور حتم پیروز هستند، لذا در موضوع غزه اگر فلسطینیان از حماس حمایت کنند پیروز هستند و چنانچه مردم حمایت نکنند شکست خواهند خورد. 

سلیمانی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی نظام باید در ابعاد مختلف آن‌ اعم از فردی، گروهی و حزبی افزایش دهیم، گفت: اخلاص و معنویت پنجمین مولفه قدرت یک کشور است که بدون آن پیشرفتی حاصل نخواهد شد و نمونه بارز آن را در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم. 

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه به ساخت قدرت و پازل‌های آن در غرب آسیا‌ اشاره کرد و گفت: تا ۱۰ سال پیش کمتر کسی فکر می‌کرد انصارالله در یمن، مقاومت اسلامی (حشدالشعبی) در عراق و سال‌ها قبل‌تر حزب‌الله در لبنان قدرتمند شوند و امروز به نقطه‌ای رسیدند که در برابر ابرقدرت‌های جهان قد علم کردند و این بیانگر ساخت قدرت در منطقه غرب آسیا‌ است که دو عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بیانگر مولفه‌های قدرت در غرب آسیاست و دیواره‌های امنیتی، اطلاعاتی و گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی را فرو ریخت. 

شکست هیمنه پوشالی و گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» 

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در این آئین گفت:   نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که امروز افسانه و هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس در حال فروپاشی است. 

سرهنگ علی یعقوبیان افزود: در ۷ ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار انسان بی‌گناه که اغلب آنها کودک و زن هستند، شهید شدند و این بدان معناست که جنایت صهیونیست‌ها نه اینکه جنایت بر علیه بشریت است، بلکه طغیان علیه خداوند متعال است. 

در این آئین از خدمات ۹ ساله حجت‌الاسلام ابوالفضل آرمان تجلیل و حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه معرفی شد. 

حجت‌الاسلام چهنکدی پیش از این مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر بود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار