رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-06 15:24 شماره خبر : 5811 https://sobhtoos.ir/short/NjqXV 0
در خطبه‌های نمازجمعه خراسان رضوی عنوان شد؛

ائمه جمعه خراسان رضوی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کردند و افزودند: حضور پر شور مردم در پای صندوق رٱی بیانگر قدرت نظام است و دشمن را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «صبح توس»؛آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات برای درهم شکستن امید دشمن به تسلط بر کشور خاطرنشان کرد: تا به امروز، همه فتنه‌های دشمن توسط مردم خنثی شده است.

وی تصریح کرد: آخرین نقطه امید معاند و بدخواه ملت در انتخابات امسال نیز به حول قوه الهی و خواست مردم از بین خواهد رفت تا دشمن از روز اول، ناامیدتر، مأیوس‌تر و بدبخت‌تر باشد.

علم‌الهدی گفت: شما برادران و خواهران، میراث‌داران این عزت و قدرت هستید که پدران و مادران شما آن را خواستند و نگهبانی از آن بر عهده شماست.

حجت‌الاسلام معلمی، امام جمعه تربت‌حیدریه حضور حداکثری در انتخابات را قدرت نظام برشمرد و افزود: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب نمایندگان حق دخالت در انتصابات را ندارند و چنانچه نماینده‌ای بخواهد مسئول اداره یا سازمانی را با فشار بر مجموعه شهرستان تحمیل کند این نشان از ولایت‌گریزی این نماینده است‌، در عین حال ممکن است از نماینده مشورت و یا نظرخواهی بشود و نماینده می‌تواند فقط نظر خود را اعلام کند. 

امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه دهه فجر، ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفندماه نیز مردم ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت، اذعان کرد: انتخابات اسفندماه بسیار حائز اهمیت است و در منطقه ترشیز وضعیت تأیید صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده و حتی امکان افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌ها وجود دارد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه گرایش‌های مختلف با تخصص‌های مختلف در بین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی منطقه ترشیز وجود دارد، عنوان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از مؤلفه های اصلی برگزاری انتخابات است که مسئولان شهرستان در راستای تأمین آن حرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار