رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرماندار کاشمر:

فرماندار کاشمر گفت: طرح مسکن ملی یکی از طرح‌های اولویت‌دار در شهرستان است که اگر این طرح در روستاها اجرا شود از حاشیه‌نشینی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌اله شریعتمداری شامگاه گذشته در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان کاشمر که در محل سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هیچ دستگاه نظارتی بابت کار کردن و خدمت همگانی به هیچ فردی ایراد نخواهد گرفت مگر اینکه یک مسئول یا مدیر یک کار را به‌صورت ویژه برای بستگان، نزدیکان یا دوستان خود انجام دهد.

وی با بیان اینکه رئیس بنیاد مسکن شهرستان، طرح هادی روستاها را به‌صورت ویژه پیگیری کند، هر چند که اتفاقات خوبی در این حوزه رخ‌داده است، خاطرنشان کرد: طرح مسکن ملی یکی از طرح‌های اولویت‌دار در شهرستان است که اگر این طرح در روستاها اجرا شود از حاشیه‌نشینی جلوگیری شود.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه با پیگیری‌هایی که انجام شد در سال گذشته کمترین قطعی برق را در سطح شهرستان داشتیم، تصریح کرد: رئیس شرکت برق باید قطعی‌های برق را به مردم اطلاع دهد تا تولیدکنندگان و اصناف و... در این موضوع متضرر نشوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورای اسلامی روستا عشرت‌آباد بحث خاکی بودن مسیر مغان و عشرت‌آباد  را مطرح کردند، افزود: در این مسیر خودروهای حمل زباله شهرداری هم تردد می‌کند و شهرداری باید در آسفالت این مسیر مشارکت کند و اگر این مشارکت صورت نگیرد، خودرو حمل زباله شهرداری در این مسیر حق تردد نخواهد داشت.

شریعتمداری خطاب به برخی از مدیران شهرستان، اذعان کرد: آقای مدیر، مردم از یک نیروی شما گلایه دارند، این نیروی شما کار مردم را راه نمی‌اندازد، از شما خواهش دارم اگر این نیرو اصلاح نمی‌شود، خاتمه کار او را در شهرستان اعلام کنید در غیر این صورت بنده خاتمه کار شما را اعلام خواهم کرد، قرار نیست کار مردم لنگ بماند.

وی با اشاره به مشکلات روشنایی روستاها، عنوان کرد: اگر شرکت برق دراین‌خصوص کمبود اعتبار دارد، مکلف است لامپ موردنیاز را از معابر شهری باز و در معابر روستایی نصب کند و هزینه لامپ معابر شهری را از شهرداری کاشمر دریافت کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار