رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 07:26 شماره خبر : 8930 https://sobhtoos.ir/short/4xJK6 0
استاد حوزه و دانشگاه در تربت‌حیدریه:

استاد حوزه و دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: امروز نوک پیکان و محل تلاقی مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی، دو مرز سیاسی و ملی نیست، بلکه کرانه دو نظم جهانی اسلام و کفر است که در این لحظه تاریخی مقابل هم ایستادند.

حسین مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: نظمی که در دو قرن اخیر تمام وحشی‌گری که درطول تاریخ به لحاظ علمی و فرهنگی و سیاسی رخ داده را امروز صهیونیست‌ها نمایندگی می‌کنند و به تعبیر رهبری سگ هار آمریکا در منطقه در حال کشتار مردم است. 

وی تصریح کرد: در عین حال و از لحظه انفجار پیجرها تا شهادت سید حسن نصرالله تمام آنچه که سرمایه علمی، فرهنگی و سیاسی که از ۱۰۰ سال قبل آماده کرده‌بودند را رژیم غاصب در این مدت کوتاه آن را مصرف کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در تربت‌حیدریه به ایراد خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: اینکه خطبه‌ها به زبان عربی خوانده می‌شود و خطاب معظم‌له به ملت لبنان و فلسطین است و همچنین پیام رهبری قبل از شهادت سید حسن نصرالله همه گویای این نکته مهم است که حزب‌الله در نوک پیکان این مبارزه می‌ماند. 

وی ادامه داد: کسانی در این ایام به شهادت رسیدند که میدان‌دار یک نسل رویارویی با رژیم منحوس صهیونیستی بودند، در عین حال میدان تغییر نکرده و برای آنها جایگزین است. 

مهدی‌زاده گفت: امروز طرح اسلام در مقابل کفر و تفرقه‌ها در مقابل وحدت در یک نقطه ایستاده و کسانی که به دنبال فرصت‌های از دست رفته گذشته هستند همه متمرکز در این کرانه باشند و تمام امکانات و تجهیزات را در این محور بسیج کنند. 

وی گفت: امروز نوک پیکان و محل تلاقی مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی، دو مرز سیاسی و ملی نیست، بلکه کرانه دو نظم جهانی اسلام و کفر است که در این لحظه تاریخی مقابل هم ایستادند. 

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله نماد مهم ایده انقلاب اسلامی با مدیترانه و جهان عرب بود و توجه به نصرالله همه را متوجه می‌کند که این آرمان را رها نکنند. 

وی در خصوص کلید واژه تعلل و شتاب‌زدگی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: در میدان جنگ نظامی رژیم غاصب عمق گسترده‌ای ندارد و اگر بخواهد در خاک سرزمین‌های اشغالی بجنگد چند ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد، اما باید در یک فرآیند فرسایشی دست و پای این رژیم را قطع کرد تا آرام آرام از بین برود. 

مهدی‌زاده افزود: ما در حال انتقام‌گیری نیستیم و هیچکدام از شهادت‌ها و مبارزات عجولانه نیست و یک میدان طولانی است که آرام آرام منطقه از رژیم غاصب پاک شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار