رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/20 Friday - 2024 11 October الجمعة ، 8 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 13:06 شماره خبر : 9010 https://sobhtoos.ir/short/4yQK1 0
امام جمعه تربت حیدریه:

امام جمعه تربت‌حیدریه با تأکید بر اینکه اگر جلوی تجاوز صهیونیست‌ها به لبنان و غزه گرفته نشود فردا باید منتظر تجاوز این رژیم جعلی به خاک دیگر کشورها باشیم، گفت: صهیونیست‌ها فقط دشمن مسلمانان نیستند، بلکه دشمن بشریت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر، به منویات رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: قرائت خطبه دوم به زبان عربی توسط معظم له مایه امیدواری و خرسندی بسیاری از مسلمانان عرب زبان شد. 

وی افزود: موضوع وحدت و همبستگی بین مسلمانان جهان، اشتراک در دشمن واحد و اینکه اگر دشمن صهیونیستی از فلسطین و لبنان فارغ شود قطعا سراغ دیگر کشورها خواهد رفت، سه نکته اساسی خطبه‌های نماز جمعه نصر بود. 

 معلمی با تأکید بر اینکه اگر جلوی تجاوز صهیونیست‌ها به لبنان و غزه گرفته فردا باید منتظر تجاوز این رژیم جعلی به خاک دیگر کشورها باشیم، گفت: صهیونیست‌ها فقط دشمن مسلمانان نیستند، بلکه دشمن بشریت هستند، چرا که در کتاب تلمود غیر یهودیان را حیوانات انسان نما می دانند. 

امام جمعه تربت‌حیدریه ضمن تأکید بر بصیرت افزایی آحاد مردم، گفت: امام خمینی انقلاب اسلامی را بر سه عنصر شجاعت، معنویت و عقلانیت پیش برده است، براین اساس راهبرد جمهوری اسلامی آن است همانطور که این غده سرطانی یکباره نیامده که بخواهد یکباره از بین برود، باید به صورت فرسایشی شاهد حذف این رژیم جعلی باشیم، لذا اینکه در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند چرا ایران کار را یکسره نمی‌کند باید توجه ذاشت که ما با عقلانیت کار خود را پیش می‌بریم. 

 معلمی با تأکید بر اینکه مردم مراقب اخبار فیک و شبهات باشند، افزود: دشمن این اخبار را هم برای ایجاد رعب و وحشت و هم برای اینکه قدرت پوشالی خود را به رخ مردم بکشند منتشر می‌کند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار