رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-28 12:42 شماره خبر : 7490 https://sobhtoos.ir/short/V0k7X 0
امام جمعه رشتخوار:

امام جمعه رشتخوار گفت: مشارکت حداکثری مهم‌ترین تلاش برای انتخابات پیش رو باید باشد، در تشییع پیکر شهدای خدمت، مردم ما حماسه خلق کردند، ادامه این حماسه با حضور در انتخابات تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در جمع نمازگزاران مسجد علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) رشتخوار ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: جهاد سازندگی، الگوی سازندگی در کشور و الگویی برای بسیج سازندگی است، گروه‌های جهادی با همکاری جهاد کشاورزی امروز فعالیت مخلصانه‌ای در مناطق محروم دارند که جا دارد از این عزیزان  تقدیر کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر موضوع مهم انتخابات پیش‌رو در کشور، بیان کرد: مشارکت حداکثری مهم‌ترین تلاش برای انتخابات پیش رو باید باشد، در تشییع پیکر شهدای خدمت مردم ما حماسه خلق کردند، ادامه این حماسه با حضور در انتخابات تکمیل می‌شود.

امام‌جمعه رشتخواربا اشاره به این‌که ما مدیون شهدایی همچون شهید رئیسی و شهید سلیمانی هستیم، تصریح کرد: هرکسی به هر نوعی که می‌تواند، شهر و شهرستان را جلوه انتخاباتی دهد چرا که انتخاب رئیس‌جمهور از یک اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در تکمیل مطلب با اشاره به این‌که در شرایط کنونی برای خنثی کردن تلاش‌های دشمن باید همه ما روشنگری کنیم، افزود: اگر جهاد تبیین نکنیم، حقایق و خدمات دولت و نظام را نگوییم، قطعاً جفا کرده‌ایم و ضمن اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب عمل نکردیم در نتیجه خودمان متضرر می‌شویم.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه تصریح کرد: مردم عزیز شهرستان رشتخوار همیشه ثابت کردند پای نظام، رهبری، انقلاب و خون شهدا هستند و این مسئله را با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به اثبات خواهند رساند.

وی با اشاره به این‌که رقم‌زدن انتخابات پرشور یک نمایش از همبستگی جمهوری اسلامی خواهد بود، یادآور شد: مشارکت حداکثری حاوی پیام‌های زیادی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عدم تاثیرگذار بودن تحریم‌های ظالمانه دشمن بوده است و در ادامه رضایت‌مندی با توجه به تنوع قومی و مذهبی داشتن روحیه ملی و همبستگی بیشتر را به نمایش خواهد گذاشت.

وی در پایان افزود: وقتی انتخابات در کشور پرشور برگزار شود، خود این مشارکت بالا بازدارندگی بیشتر در بر خواهد داشت و دشمن به خود اجازه نمی‌دهند نسبت به خاک ایران اسلامی نگاهی بد داشته باشد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار